{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regn regn regn og atter regn
  • #2   11. aug 2011 Mine går ude, 2 ud af 5 går med dækken, og de plejer aldrig at fryse, heller ikke om vinteren.. Jeg hader det her vejr, vil have sommeren tilbage! smiley

• #3   11. aug 2011 min hest går ude, uden regndækken.. smiley

• #4   11. aug 2011 Min gør, og har altid gjort. smiley Hun har aldrig haft dækken på. For 1½ måned siden var første gang i hendes liv hun fik dækken på (fleece), og hun bliver snart 17. ;P
    Hun var lige blevet vasket, og ventede på hun skulle tørre, da det pludselig blev møj koldt, og begyndte at regne, så måtte låne min venindes fleece dækken, som i øvrigt var aaaaalt for stor, tror det var en 145, eller der omkring, og min skal bruge 115, og så var det bestemt ikke en farve der klædte hende. xD

• #5   11. aug 2011 4 ud af 4 uden dækner smiley

• #7   11. aug 2011 mine går ude, men fik regndækken på idag (-:

• #8   11. aug 2011 Min går uden, det er sommer smiley Selvom det ikke helt kan mærkes, men hvis han frys ville han få regndækken på, men han har også sit hus han kan gå ind i smiley

• #9   11. aug 2011 Vores går ude, 2 af dem har dækken på. Det er utrolig træls vejr - især at ride i! Håber ikke sommeren er ovre endnu!

• #10   11. aug 2011 Min er inden fordi jeg ikke vil ha hun skal fryse og hun er undervægtig og ikke ung mere:) også fordi jeg intet regn dækken har;) Og så kan hun stå og mætte sig i wrap;D

• #11   11. aug 2011 Begge mine ponyer går ude døgnet rundt uden dækken, men til gengæld har de et læskur. Skal dog have købt et regndækken til min araber i næste uge, da han fryser hvis han står ude i regnen, det sker nemlig af og til, at det regner ind i skuret

• #12   11. aug 2011 nu må jeg komme med et pive indlæg smiley

mine står ikke mange timer ude i regnen, til dels fordi jeg ikke vil have forkælede heste med disse vilde temperatur skift, meeeeeegen regn, og ej heller flere kodeleds forvridninger til mine heste pga glatte og meget våde folde. Hestene har fuld fart over feltet, da der er 2 lidt småvarme travere i flokken, og det går til tider vildt for sig, så vil jeg hellere holde dem inde et par timer ekstra og "sikre" mig der ikke sker flere skader.... desuden er der et føl på 4 mdr i flokken, og hun fryser frygteligt når det har regnet i mange timer.. så ja, mine går IKKE på døgnfold længere

• #13   11. aug 2011 min har aldrig haft et dækken på xD

• #14   11. aug 2011 Min hvide piveskid er inde om natten...han bryder sig ganske enkelt ikke om at være ude i døgnet 24 timer. Så snart mørket begynder at falde på, komme rhan op til leddet, kalder og kalde rog kommer der ingen og henter ham ind, ja så løber han rundt, og rundt og rundt natten lang..og det gør han hver eneste nat hele sommeren igennem. Og nu må jeg indrømme at have indset, at døgnfold IKKE er for ham og efter et brækket ben er det heller ikke særlig smart, at han løber sådan rundt...så dyret kommer ind til aften og ud om morgenen sammen med hans selskabspony - og så er han GLAD smiley

De andre heste går ude døgnet rundt med regndækner...Det er alle sport/konurrenceheste.

• #15   12. aug 2011 Min er inde hver nat, selvom resten af flokken står ude. Når jeg henter hende ved 7tiden om aftenen, så klaprer hun hele vejen ind og er gennemkold og snottet. Det kan godt være det er sommer, men nogle heste er mere skrøbelige end andre, så jeg håber at de som ikke har læskur kigger en ekstra gang på deres heste og vurderer om de kan klare al den regn smiley

Kommentér på:
regn regn regn og atter regn

Annonce