Min hest kan ikke lide mig ;,( {{forumTopicSubject}}
jeg har været på ferrie i lidt over en uge. igår var jeg ude hos min hest musse. jeg stod bag hegnet og kaldte på hende og hun reagerede (det gjorde de andere også) de kom løbende jeg gik ind i folden og tog fat i hendes man madonna, en anden hest kom sådan lidt hen i mod og musse og hende er de to hopper i flokken så de kæmper lidt om føre pladsen så vende de ande heste sig også og musse begynde og gallopere, jeg prøver at holde fat i hende, men det kan jeg jo ikke.... så løber de ned i den anden ende af folden, jeg går ned mod hende, men så løber hun væk fra mig. jeg kanlder på hende jeg havde 3 gulrøder med og et sstykke posen, det plejer hun at komme hen, hun tror at hun så at der kommer godbidder og sådan... ´jeg gik hen mod hende igen jeg bed nogle gulerøds stykker af og kaste dem hen mod hende og brugte posen, men hun reagerede slet ikke, og det plejer hun bare ikke. jeg brugte en halv time på at fange hende, men jeg fik aldrig fanget hende ;;( jeg blev bare helt kedadet. dagen inde jeg skulle på ferie var nede hos hende, da jeg lukkede hende på fold sod hun ved hegnet og kiggede på mig og jeg stod og nussede hende..
jeg har prøvet at hun sidste år gjorde det sammen, men der reagerede hun på at jeg kastede en gulerod og posen og det hele.. men ikke mere jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre!! det irretere mig bare så forfærtelig!
jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig!! ;/
UNDSKYLD DER ER SÅ MEGET !!
sep 2009
Følger: 66 Følgere: 62 Heste: 7 Emner: 188 Svar: 411
sep 2009
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Tror du skal blive bedre til at holde de andre 1½-2 meter væk fra dig og din hest. Også af sikkerhedsgrunde.
sep 2009
maj 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 361
sep 2009
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 294
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 23 Svar: 60
Min hest kan ikke lide mig ;,(