{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Det er sket de sidste to uger!!! {{forumTopicSubject}}

Den bedste nyhed er at Artig er hjemme igen fra inseminering på Stutteri Firfod - og som Morten(ejer af Firfod) sagde "hun er meget drægtig" hehe hvad det så end skal betyde... Men ifol er hun da - og ja det blev trakheneren Godot, som jeg synes er gudesmuk! En rød hingst, som har en super afstamning! Mon ikke der så kommer et smukt rødt hoppeføl næste sommer!! smiley

Derudover er hun vokset!! Som om hun ikke er høj nok i forvejen:/ Hjemmekåringen på Firfod er sidst i oktober - så nu skal hun i træning igen - har nemlig holdt en velfortjent pause på snart 6 uger! Har hun kun haft godt af..

Dårlig nyhed er at A'Mocca er blevet hentet af en sød familie på sjælland som hygge-selskabspony til en anden ældre, ensom araberblanding! Fuck det var sørgeligt, selvom det er for hendes eget bedste. Og selvom hun stadig er vores - kun lånt ud!! De 4 andre er lidt for vilde for hende - og hun vil ha godt af at bare gå og passe sig selv med en ældre pony!

Mig selv!? Jeg blev student og tog så afsted på Roskildefestival - og da jeg endeligt kom hjem nåede jeg lige at ride et par dage(to heste om dagen da Artig jo var væk) før jeg kom tiil skade! Forvred min ankel rigtig slemt da jeg skulle ride lidt aftendressur på Kalinka(min egen skyld).. Så har ikke kunne gå i snart 10 dage - er lige ved at komme efter det nu! Mega træls... Nu skal jeg bare igang igen - ride og ride og intet andet!

Nå men det var lidt nyt fra os af, hvad med dig, hvad har du ellers foretaget dig?

Nå ja - så er vores græs - eller det vil sige at vores folde er uden græs! Der har simpelthen ikke været nok vand og alt for meget sol - så nu går de på jordfolden så de ikke tramper "græs"foldene helt ned, og også fordi der er mere vind og ikke så mange dyr!! SURT alligevel:(

Sommerhilsner fra alle os herhjemme på gården:)

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Det er sket de sidste to uger!!!

Annonce