{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

dum, dum ,dum! {{forumTopicSubject}}

arggh har bare noget jeg synes der er SÅ iretterende!
er i gang med at sælge nogle ting. en siger at man kan købe et helt nyt sæt, hvorefter den byder pange laaaangt under det som jeg vil sælge dem til!. hvworofr køber den så bare ikke et nyt sæt så!
undskyld men skulle bare lige ud med det! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dum, dum ,dum!
  • #1   6. aug 2011 Det er mega irritereende der var også en der skrev til min ene annonce at hun havde købt et nyt sæt + pandebånd og pisk for 50 kr mindre end det jeg solgte mit til. Jeg tænker bare 'Lad være og skriv hvis man ikke er intra'.
    Sådanne kommentare sletter jeg bare ellers ødelægger det jo ligsom mit sagl smiley

• #2   6. aug 2011 alså, så kan den da bare gå ud og købe et helt nyt sæt da, så svært kan det da heller ikke være istdet for at man bliver irreteret over det!

• #3   6. aug 2011 Det er jo også en måde at presse de overdrevede priser ned på.

F.eks. Der er et Lyserødt RBH underlag her inde som er til 300.- Jeg finder det i butik til 289.-........... ja.... Jeg købte det selvføllig i butikken.

• #4   6. aug 2011 Mette Bang: Det havde jeg også gjord jeg havde så bare ikke skrevet i en andens annonce at jeg have købt det billigere. (:

• #5   6. aug 2011 altså jeg har dog en gang gjort nogle der var interesseret i en taske at sælger solgte den til over nypris. det var hooks mærke CRW og de er ene forhandler af det så den var åbenlysene.

men mit gode tip er UNDERSØG UNDERSØG UNDERSØG benyt google inde man byder og køber. for at se hvad er nypris og kan de fåes billigere. dette gælder også sælger at se hvad ligger prisen reelt på og hvad er rimeligt.

• #6   6. aug 2011 vil nu bare sige at min pris er længere nede end den, jeg finder i butikken. og da jeg ikke har brugt det særlig meget synes jeg er det er helt okay at sælge den til den pris

• #7   6. aug 2011 Jeg synes, at det er helt i orden at skrive, at man kan få det meget billigere i butikkerne.

Der er jo ingen grund til, at andre mennesker bliver snydt af overpriser.

• #9   6. aug 2011 jeg har skrevet til sælger i en privat besked at de sælger det meget dyrt i forhold til prisen.. og tit fået af vide at de har altså givet xx kroner i butikken.. men det er os ok.. man man skal stadig bare tænke på at man kan købe ting på nettet meget billigt og man skal ikke købe for ret meget for at få gratis fragt

• #10   6. aug 2011 Synes det er helt fint, kan godt være man ikke selv får noget ud af det, men det hjælper jo andre som måske overvejer at købe det.

• #11   6. aug 2011 Jeg skriver i annoncen hvis jeg ved at det er dyrere end i butikkerne, for at hjælpe andre købere herinde, så de ikke bliver snydt.

• #12   6. aug 2011 Sorry to say, men hvorfor ville man selv sætte noget til salg som så er dyrere end i butikkerne, synes det er lidt at tage røven på folk..

• #13   6. aug 2011 Man skriver det vel både for at hjælpe køber og sælger.. det er ikke sikkert sælger ved, at den pågældende ting kan købes til samme pris fra ny, hvis man ikke lige har undersøgt det.. Det kan jeg ikke se noget i vejen med man skriver i en annonce, man kan jo godt skrive det på en pæn måde:-)

• #14   6. aug 2011 Kan godt se det fra begges sider smiley Men det er jo egentlig jer der har et problem. Fordi i vil snyde kunderne her inde. Hvis et underlag nu koster 300 fra nyt så er det jo også dumt i sælger det til 350 brugt?
    Jeg synes det er fair nok at folk skriver. Det er virkelig træls at købe noget og bag efter finde ud af at man er blevet snydt :((

Så kan ikke rigtig se jeres problem. Selvfølge er det træls for jer at gå ned i pris. Men det er jo kunderne i skal tænke på først smiley

Kommentér på:
dum, dum ,dum!

Annonce