{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Heidi S
Heidi S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kendskab til Tornado el. Kaj Tougaard?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen, som kender til hesten Tornado? om hvorvidt denne har haft en skade i ryggen?

eller på anden vis har erfaring med køb af hest hos Kaj Tougaard og hans datter Janni Tougaard, Stald JKT nær Viborg?

Beskrivelse af Tornado:

ID nr. 208333200203248

Køn: Vallak

Født: 31.05.2002

Far: 9302898 Willemoes

Morfar: DVH 562 Dominanz

Aftegn - hoved: hvirvel under øjenniveau

VB: kronrand for, pletter indv. og bag

Farve: mørk brun

Mærkning: brændmærke v. baglår DV 248

Jeg har i maj 2011 købt Tornado af Kaj Tougaard og hans datter Janni Tougaard til dressur, men siden jeg har fået ham hjem, har hverken jeg eller anden rytter kunnet ride ham uden at han stejler så højt at han er tæt på at vælte bagover. Tornado virker så rutineret i at stejle at det umuligt kan være noget han er påbegyndt den dag jeg får ham hjem. Egen dyrlæge blev tilkaldt efter første oplevelse, hvor hesten stejelede med mig, hvilket var dagen efter jeg fik hesten hjem. Han konstaterede smerter i ryggen på hesten. Sælger påstår at de intet kender til dette eller har oplevet hesten på denne måde i deres ejertid.

Jeg er derfor interesseret i at høre fra nogen, som kender hesten, har oplevet den, kender til evt. skader eller andet relevant omkring Tornado, eller som har haft en dårlig oplevelse med køb af hest/pony hos Kaj Tougaard og hans datter Janni Tougaard eller på anden vis kan bidrage med brugbar information.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kendskab til Tornado el. Kaj Tougaard??
Kommentér på:
Kendskab til Tornado el. Kaj Tougaard??

Annonce