LYSERØD / PINK eller limegrøn trense str. COB? {{forumTopicSubject}}
Hej alle på HG :). Er der nogle herinde, som ved hvor man kan få en HELT LYSERØD/PINK eller LIMEGRØN trense i str. COB? Materialet er lige gyldigt (men helst ikke nylon UDEN foring). Det må meget gerne være en ISLÆNDER-trense, men andre er også helt fine. DEN SKAL KOSTE EN RIMELIG PRIS (HØJST ca.500kr)!:-)
Link eller skriv hvis i ved hvor man kan skaffe det:)!
P.s. den limegrønne SKAL være en kombineret.
Overvejer Trailhorse's kombineret i LYSERØD, da jeg så denne hjemmeside i går og det var bare HJEMMESIDEN jeg har "drømt" om siden jeg fik min første hest for over 2 år siden! Men vil lige se om der er andet + jeg synes ikke den LIMEGRØN de fører på den hjemmeside er så pæn/limegrøn?...
Jeg kender alle Charisma trenser og er IKKE interesseret i dem, UDOVER hvis de er på tilbud/billige…
Det skal være i DANMARK eller SVERIGE (eller i ENGLAND, hvis den er billig og MEGA fed)
Med hensyn til bytning...
Jeg har nogle forskellige trenser -En blå Charisma inkl matchende tøjler str. COB, en sort lædertrense med LYSERØDE sten og foring str. COB, og evt. en HVID trense str. mini-mini-shet(den er meget stor i størrelsen, så det er nærmere str. SHET). Da ingen af disse 3 trenser passede mine heste er de ALDRIG brugt. Jeg kan også bytte et sødt LYSERØDT shetlænder underlag med hestemotiv, nogle klokker osv...) + er villig til at give nogle ekstra penge- hvis en trense jeg vil købe er af højere værdi. Jeg kan også betale rent KONTANT.
På forhånd- MANGE TAK!:-)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
LYSERØD / PINK eller limegrøn trense str. COB?