{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Kæmpe dilemma! {{forumTopicSubject}}

Jeg er i et kæmpe dilemma, jeg er blevet tilbudt arbejde i en salgs/konkurrence stald med springheste som rytter og hestepasser. Det ligger 3 timers kørsel fra familie og venner. Jeg er også blevet tilbudt arbejde i en anden salgs/konkurrence stald men det er kun som hestepasser, evt. lidt ridning af de helt unge heste. Men i den stald arbejder en af mine allerbedste venner, og den ligger 1 times kørsel fra venner og familie.

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge? Muligheden for at udvikle min ridning med ridning af 5-8 heste dagligt, eller at arbejde sammen med min veninde i en stad med flere medarbejdere og et meget socialt miljø?

Hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe dilemma!
  • #1   26. jul 2011 Jeg havde taget det job med mest udvikling, 3 timer er jo ikke alverden og man kan jo altid ringe og skrive til folk i hverdagene smiley
    Du ser vel alligevel ikke dine venner hver dag, så hellere få en fed oplevelse, også kan du altid være sammen med dine venner/familie når du har fri eller er stoppet med at arbejde der smiley
    Hvis det er rigtige venner, så er de der også selvom du tager 3 timer væk smiley

Held og lykke! smiley

• #2   26. jul 2011 nr 2. Du virker også mere til nr 2 selv

• #3   26. jul 2011 jeg ville ikke vælge at arbejde samme sted som min veninde... hvis vi gik op og ned af hinanden hele tiden ville vi blive trætte af hinanden...
    jeg ville bestemt også vælge det sted der kunne udvikle mig bedst, det andet ville blive for kedeligt i længden...

• #4   26. jul 2011 Tak for jeres råd, som louise siger, så er jeg nok mest til nr.2, men det er også dumt at sige nej til sådan en mulighed, hvor mange er det lige der for mulighed for det? Hvis jeg vil knokle for det, kan jeg blive en rigtig dygtig rytter
    '

• #5   26. jul 2011 Hvad vægter du højest? Det sociale eller udviklingen med din ridning?

Tag et papir og skriv ned for hver af stederne, fordele og ulemper, og så vælg den der har flest fordele, og tag det som en udfordring smiley

• #6   26. jul 2011 Havde nok valgt nr. 1, det er også farligt at vælge et sted hvor en veninde allerede arbejder smiley

• #7   26. jul 2011 Ja jeg havde nok valgt nr. 1.. Hvis man vælger at arbejde i en stald så skal det ikk være om det er 1 eller 3 timers kørsel, der er afgørende.. Men kan godt se at det ville være super hyggeligt at være der med din veninde..

Men er du sådan en person der kunne komme til at blive ensom så langt væk fra alle du kender? så skal du selvfølgelig ikke vælge nr. 1

• #8   26. jul 2011 sæt dig ned og tænk begge situationer godt igennem en af gangen, overvej hvad du vil med din ridning, hvordan du har det med din veninde (min bedste ven vil jeg ikke kunne gå op og ned af dagligt, så vil vi ikke være så gode venner smiley ), hvordan har du det med transporten - hvordan kommer du frem og tilbage, og har du tiden til det? osv osv. men tænk det igennem og forestil dig en dag i hver situation, både gode dage og dårlige dage...

• #9   26. jul 2011 Det kan godt være dig og din veninde er rigtig gode venner, men det betyder ikke i klinger godt sammen arbejdsmæssigt. Jeg er i hvertfald ret sikker på at hvis jeg arbejde med nogen af mine veninder, havde de både sagt op og droppet mig som veninde smiley

• #11   27. jul 2011 Tusind tak for jeres svar, tænker stadig, egenlig vil jeg helst begge dele, har arbejdet sammen med min veninde i 6 måneder så det ved jeg at vi sagtens kan. Har lige været 3 dage på prøve og redet en masse dejlige heste, så det er dælme svært lige nu!

Kommentér på:
Kæmpe dilemma!

Annonce