{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

fif og regler til føeskue ???? {{forumTopicSubject}}

hje...
jeg står og skal til mit første følskue og er faktisk ved at være ret nervøs...

jeg ved ikke hvordan det helt forgår da jeg ikke har set et skue før så jeg har ikke et visuelt billede i hovedet jeg kan gå ud fra....

ved i bl.a om man SKAL ha lange bukder på...( dansk varmblod) eller om det godt må være løse shorts der går til under knæeet og bliver bundet ind....

hvordan gør i med vaskning og strigling af hestene... hjemme... og så shiner op igen på pladsen inden man skal ind ??

nogle fif inden jeg skal løbe så jeg får det bedste mulige resultat....

jeg vil helst ha det flasker sig så han løber sise om side med mor... og i fri trav uden at slå i galop før jeg "lader føllet løbe det stærkere"

jeg er ret nervøs for han ikke får vist alle 3 gangarter.. eller bare render forvirret rundt og bukker....

kom gerne med idder og fif :O)

og held og lykke til jer andre dr står i samme situration smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fif og regler til føeskue ????
  • #1   25. jul 2011 og rosenknopper...

dem man ser i tv nu ser jo noget anderledes ud end dem man llavede da jeg var barn ...
    '
    nu er det ikk længere med elestikker og tape.... man syer dem ??
    men de ser også anderledes ud s... det ligner mere små silleben eller lign....

hva gør i der ??

• #4   25. jul 2011 jeg har dv bluse... de har bare ingen bukser først næste mdr.... nå men jeg vil prøve at finde nogle lange hvide bukser... hmm smiley

ja jeg skal selv løbe... der er ikek mange der kan styre min hoppe....
    ja der er en der skal gå med føllet i skridt.... og så slipper vi ham løs så han går med mig og hoppe ikk ??

hva med hende der skal med ind og stå med føllet.... skal hun registreres / meldes til eller noget ??

og tak.... vil lige se linket du har lagt ind...
    kan slet ikek finde ud af lave rosenknopper.... kan bare se de er rigtig fine nu om dage... men ikke hvordan de laver dem smiley

• #5   25. jul 2011 Jeg ved ikke om man rent faktisk må have shorts på, jeg har haft det en enkelt gang til show ved connemaraforeningens kåring, da mine bukser gik i stykker. Men lad være med at tage shorts på, uanset om det er tilladt eller ej, for det vil komme til at se uprofessionelt ud.

DV har jeg ikke meget erfaring med, så jeg kan ikke give dig supergodt svar på det med rosenknopperne.

Hvis ikke I er nogen af de første der skal ind på dagen, kan I jo evt. køre i rigtig god tid, og så hvordan folk ellers gør det.

Held og lykke med det (:

• #8   25. jul 2011 Sidst jeg var afsted var der en der havde hvide shorts på og der var ingen der sagde noget til det. En god ting er også at tage afsted dagen før, for så er der mere krudt i føllet.

• #9   26. jul 2011 Det er dressurbetonet ... Du kan Kig forbi og se ham på min profil....

Jeg kan ikk ta afsted dagen før...Det er region skue...

• #10   26. jul 2011 Er der ikke mulighed for at leje en boks. Det gjorde jeg og det var også region følskue.

• #11   27. jul 2011 har lejet boks.... men det er kun til selve dagen

Kommentér på:
fif og regler til føeskue ????

Annonce