{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Hjælp mig! jeg vil gerne finde "min" pony! {{forumTopicSubject}}

hej HG'ere...
Jeg havde en lille welsh Mountain pony, på 128 cm...
Hun er rød/brun, med en lille hvid stjerne i panden, og en lille hvid sok på det ene bagben. Hun Er født den 21 april 1995, jeg havde hende fra mors mave, og skilte mig først af med hende da hun var 13 år, altså i 2008...
Jeg solgte hende til charlottenlund rideskole, de påstod hun skulle bruges privat, da jeg sagde at hun ikke ville egne sig til rideskole hest, men da jeg efterfølgende fulgte op på hende, fandt jeg ud af at hun var blevet brugt som rideskolehest, og hun derfor var blevet stresset og "dum", de valgte at sælge hende videre til en nybegynder som også gik kold på hende, og det sidste jeg hørte omkring min elskede pony, var at hun var blevet solgt til en hestehandler i nordsjælland, hvor hun blev mishandlet. Jeg fik tilsendt billeder af min lille pony, der stod bundet bag tremmer, i en lille mørk lukket boks, med lort op om ørerne... jeg prøvede at finde frem til stedet, men fik at vide at hvis jeg viste mig på stedet, ville de gøre mig ondt... jeg fortryder så meget at jeg solgte min lille guldklump! jeg håber virkelig der er nogle af jer derude der kan hjælpe mig, jeg vil bare vide at hun har det godt.... billeder kan ses på min profil, i mine albummer (under det album, der hedder mine 2 savnede ponyer), hun hed Rødhætte da jeg ejede hende, óg fik senere at vide at hun havde skiftet navn...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig! jeg vil gerne finde "min" pony!
Kommentér på:
Hjælp mig! jeg vil gerne finde "min" pony!

Annonce