{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Køb af hest HJÆLP ! :) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen smiley

Min søster og jeg, har siddet og kigget markedet igennem og er faldet for den her super søde hest, men ejer siger at den skal være solgt inden mandag, og det er fordi at hestene skal flyttes, og hun skal flytte, det er også fair nok.
Men så sad jeg og søgte under oldenborg, bare for sjov, og der fandt jeg først en profil med den hest jeg har kigget på og er faldet for, med 1 ejer, og bagefter finder jeg en anden profil, med den samme hest igen, med en anden ejer !!

Og i en af dem står der at den har være solgt til heste handler, og ingen af ejerne har haft den skønhed særlig lang tid. !!
Så er det jeg spørger mig selv: er det gode tegn, eller er det en hest man bare skal holde sig fra, eller er det en der bare har været uheldig? smiley

Har virkelig brug for noget hjælp her? smiley
Endu en frisk morgen hilsen fra mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af hest HJÆLP ! :)
  • #1   22. jul 2011 Det er jo faktisk tit at samme hest går igen herinde på hestegalleri..
    Jeg syntes da bare du skulle tage ud og kigge på den.. Er det en hest for jer, så få den grundig undersøgt af en god hestedyrlæge, inden køb.. Så burde det ikke gå hel galt.. Men syntes at i stadig skal kigge på flere heste.. smiley

• #2   22. jul 2011 Team Damgård.. : okay, ja men det der undrede mig var bare at den har været 4 forskellige steder nu inden for kort tid smiley
    men ja det kan godt være den bare var uheldig, men har før kigget på hest som hvor det f´viste sig at den ejer havde pant i hesten, og at den faktisk fejlede mange ting smiley
    men mange tak for svaret smiley

• #3   22. jul 2011 Har også oplevet, at en hest, jeg var interesseret i, havde rigtig mange profiler herinde. Da jeg spurgte ind til det, viste det sig, at den havde haft 2 ejere, men det så var både storesøster og lillesøster per sted, der havde oprettet ham + nogle parter, så tit er det ikke så slemt.

Det er aldrig godt, hvis en hest har været kastebold, men få den ordentligt undersøgt, som Team Damgård siger, så skulle I være på sikre side. Og man skal jo ikke være bange for, at spørge ind til, hvorfor den er blevet solgt så mange gange.

Det der med at den SKAL være solgt inden mandag er sælgers og ikke jeres problem. Du skal tage så lang tid, som du behøver og så må hun selv finde ud af, hvad der skal ske.
    Man skal ikke lade sig manipulere af en "smart" sælger!

• #4   22. jul 2011 anna og den sorte hingst.: vi manipulerede os heller ikke afd det, men i starten kunne vi tænke over det så langt tid vi ville, men nu ´har hun travlt. smiley

• #5   22. jul 2011 Man skal ikke være bange for at stille spørgsmål., skriv alle dine tanker ned og spørg indtil det.. Det er kun godt man undre sig..

Det at den skal sælges inden mandag, kan sagtens være et forsøg på, at i hurtigt køber den.. Det kan nemt være er salgs triks. For hvad vil hun så gøre hvis den ikke bliver solgt?? Så nej giv endelig god tid, der findes rigtig mange gode og fine heste lige for tiden.. Så bliver det ikke den her, skal i nok finde en anden god hest. Det er stadig købers markedet.. smiley

• #6   22. jul 2011 Man skulle jo mene at der er et problem med hesten, siden den så ofte skifter ejer.
    Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte tidligere ejere og spørge til hesten, der er ingen grund til at lyve omkring problemer, når den er solgt.

• #7   22. jul 2011 Okay mange tak, jeg tror jeg får en dyrelæge med ud og kigge smiley

• #8   22. jul 2011 Som flere andre skriver, der kan være problemer. Men det kan også værre ejerene og ikke hesten den er gal med. Så ville ikke give op på forhånd. er du rigtig fræk, beder du om at se sælgers sidste købs papirer på hesten. Så ved du hvor længe hun har haft den, hvad hun købte for, og om der er kommentarer.

Hvis hun ikke vil vise dem, kan hun jo sige de er væk. Men mit bedste råd er se hesten mange gange. rid tur bane og prøv alt du kan inden du køber, så du helt sikker på hvad du køber.

Held og lykke

• #10   22. jul 2011 Okay, mange tak alle sammen, jeg tager alle jeres råd op til overvejelser smiley

Kommentér på:
Køb af hest HJÆLP ! :)

Annonce