{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

dyrlæge på Amager {{forumTopicSubject}}

Da det er første gang min hest står på Amager i Dragør, vil jeg hører om der er nogen der kender en billig og god dyrlæge på amager jeg kan bruge?
Lige nu gælder det bare en vaccination der skal klares inden d. 28/8.
Lige nu bruger jeg Charlottenlund Hestehospital, men fordi de ligger så langt derfra, er kørsel tillægget alt for dyrt til at det kan betale sig.

En ordentlig smed kunne også være rart at finde smiley

Håber i kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlæge på Amager
  • #1   21. jul 2011 Der er Vibeke. Hende brugte jeg til vaccination. Af smed kan jeg bedst li Doller. Har ikke lige numrene, men nogen på din gård må ha dem smiley
    Af dyrlæge er der også Henrik Busch, han kører ikke kun på amager, men ved han kommer derud. Jeg står i Hedehusene nu og bruger Henrik.

• pernille L
    pernille L Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #3   21. jul 2011 Universitetshospitalets stordyrspraksis køre ud til Amager og har kunder derude næsten hver dag. (er en egen afdeling af veterinæruddannlsens hospital i taastrup)

Stordyrspraksis:
    Tlf. 3533 2948
    Tidsbestilling hverdage mellem kl. 8.00 - 9.00

der er vagt døgnet rundt så du skal aldrig finde en anden vagthavende selv kl 4 en søndag morgen. Og rigtigt mange speciale uddannede dyrlæger hvis nu ulykken skulle være framme.

• #4   21. jul 2011 Tusind tak for svarene smiley Det er noget andet end at finde det på De Gule Sider hvor man ikke har folks personlige erfaringer med

Kommentér på:
dyrlæge på Amager

Annonce