min dag;D {{forumTopicSubject}}
fik lige lyst til at fortælle om min dag med ponyen;D
Den startede med at jeg skulle ud efter min smukke Larry på marken.. da jeg kom der ud, så jeg han lå ned og Snow(snowball), - der er hans kæreste -, stod ved siden af ham og "vogtede" over ham, så ingen andre heste skulle komme og irretere ham;D nurhh hvor søødt;D så gik jeg ligesåstille over til Larry og satte mig ved siden af ham... jeg sad ligeså stille og kælede for ham og han nød det bare(han havde halvt lukkede øjne) og sagde sådan en sjov lyd som han altid gør når han nyder det;D hihi... men vi kunne jo ikk sidde der hele dagen og nusse, så jeg fik ham til at rejse sig og vi gik ind i stalden, hvor han fik noget hø og så hentede jeg hans foder til ham.. Han vrinsker altid når jeg kommer med mad, og idag kom der bare et lille glad grynt fra ham;D tirsdag havde han fået et stort sår på hasen og et lille på den anden... det blødte og han var hævet, og halt.. Også i skridt.. øv øv... men idag var der heldigvis kommet en tynd skorpe på og det blødte ikke mere.. så det var jo godt.. men han var stadig øm og hævet, og en lille smule varm.. idag var han ikke halt i skridt og heller ikke så meget i trav, dejligt.. så han blev striglet rigtig godt igennem, og derefter gik vi over i den lille hal for at øve lidt horsemanship og lidt kunstner, så han ikke bar skulle stå og kede sig hele dagen, selvom han var skadet... da vi kom over i hallen, gik vi først lidt rundt, lavede nogle vendinger og nogle stop.. derefter fik jeg ham til at bakke nogle gange og dreje sig rundt, så bagparten vendte væk mod mig heletiden;D (han er dygtig;D), derefter var det tid til det"sjove";D jeg tog en kasse og stilte på jorden... så fik jeg ham op på den(med forbenene) og da han var oppe, fik jeg ham til at lave spanske skridt med det ene forben.. det elsker han;D derefter øvede vi nogle spanske skridt, og det gik faktisk ret godt;D han er ved at lære det;D så da vi var færdige kom han over i stalden igen og fik lidt mere hø:D så lukkede jeg ham ud på folden til de andre heste igen.. det var han glad for, men han vendte sig og så på mig med sådan nogle søde dådyr ønje og brummede lidt efter mig, somom han sagde: "kom nu med";D hihi.. mega sødt;D derfeter cyklede jeg hjem igen...
det var en rigtig god dag.. Også selvom ponyen var halt, for derfor kan man jo godt hygge alligevel;D
Hvordan har din dag været?
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
min dag;D