1.051 visninger
|
Oprettet:
Hvornår syntes i folk er for hysteriske? {{forumTopicSubject}}
Min personlige mening er at jeg syntes folk er rigtig gode til at være hysteriske med dyrlæger. den mindste ting så er det dyrlæge, Og mange herinde er rigtig gode til at nedrakke andre hvis de spørger om råd herinde til at foreslå dyrlæge NU!! og er det ikke muligt før om nogle dage eller noget bliver man straks beskyld for at være uansvarlig.. Lige et lidt surt opstød herfra
Hold en pæn tone:-)
hva syntes i og kender i andre hysteriske situationer i vil dele
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Dog synes jeg også hurtigt folk siger dyrlæge, så snart hesten bare halter en lille bitte smule, i stedet for lige at se tiden an..
okt 2010
Følger: 47 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 223 Svar: 658
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Men hvis man står med en hest med koliksyptomer burde man nok ringe efter dyrlægen end sætte sig foran computeren.
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Min venindes hest har fx dårligt ben nu. Den blev halt og hun lod den gå i et par dage inden hun tog den til dyrlæge. Det har resulteret i at skaden er blevet værre og at hesten nok skal aflives nu. Så altid hellere for meget dyrlæge end at stå med en uhelbredelig hest!
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Jeg har set konsekvenserne af når folk venter og hesten så har fået kroniske skader - dette er jeg ikke interesseret i.
Kender mine heste rigtig godt og ved når der er noget galt.
Skulle jeg dog være i tvivl ringer jeg og rådfører mig med min dyrlæge - (det koster jo intet) de er dog ikke bare ude på at tjene penge og tit løser vi det i tlf. Men selvom de evt. måtte sige at et besøg ikke er nødvendigt, kommer de hvis jeg beder dem om det.
Med akutte problemer ville jeg aldrig bruge HG, frem for min dyrlæge.
feb 2006
Følger: 111 Følgere: 116 Heste: 6 Emner: 65 Svar: 1.077
at folk er hysteriske mener jeg bl.a er mangel på erfaring.. jeg har altid interresseret mig for hesteskader, så har altid troligt stået når der var dyrlæge på rideskolen, og derigennem er jeg blevet mere hærdet for hvornår f.eks. sår kræver dyrlæge eller bare kan ordnes af en selv.. det kan bl.a. ses på min mor der ikke er så erfaring omkring sygdomme og skader, hun ringede engang helt panisk ang en hudafskrapning, om det krævede dyrlæge..
samtidig er vi jo også selv forskellige med hvornår man bør tage til læge eller skadestue, og det synes jeg også man oplever at folk reflekterer over i deres heste..
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.272
For at nævne noget andet hysterisk, så er "træn noget HMS" også et meget velkendt svar.
- Og den uendelige bid/bidløse debat ...
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.894
Det værreste ved et var at jeg kunne ikke få fat på ejeren, og jeg viste at hesten havde dr dyr ude dagen før. Så det blev noget af et beløb for hende :(.
Er ikke rigtig hys syntes jeg selv. Men self er jeg opmærksom og ringer heller en gang for meget end en gang for lidt!
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Så dyrt er det jo heller ikke at få dyrelægen ud hvis det bare er for at sige alt er fint. I hvert fald ikke sammenlignet med hvad det kan komme til at koste en hvis man venter :o(
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
der er indlægget med den "uansvarlige/uvidne" ejer, som rent faktisk burde have ringet til dyrlægen med det samme - og hvor svaret bliver derefter
så er der de alm. spørgsmål v.bl.a. let halthed, hvor man i mine øjne godt kan vente lidt med at tilkalde dyrlæge og hvor der så er 2 typer svar: de "hysteriske" og de "afslappede"
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 294
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Er det en skramme, knopper, allergi som har været langvejs om at komme frem, kan man godt søge viden!!
Ellers akut.
Hvornår syntes i folk er for hysteriske?