{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

På tur med hyppen igår..:) {{forumTopicSubject}}

Hejsa... ville bare lige fortælle om min dag igår med min hoppe.. jeg trængte sådan til at komme på en god tur da det har været nogle hårde dage på arbejde.. så jeg bestemte mig for at ride på tur.. smiley jeg havde så taget min telefon med hvor der er radio i, også red jeg og min hoppe afsted med musik.. det var bare vildt hyggeligt hehe.. og min hoppe hyggede sig ligeså meget... smiley vi fik også en god trav.. og en lille smule galop..

Der var bare ingen problemer på hele turen... hun var bare så dejligt... smiley Så bliver man rigtig glad.. hhee

min hoppe har aldrig været helt god til det der med ture.. hun har vendt på 25 øre før hen hvergang jeg ville ride ud.. og i den gammel stald jeg stod i, kunne jeg ikke kommer længere ind til gårds pladsen.. hehe.. så i kan tro der er sket en forandring.. og min lille hest elsker selv turene nu.. jubiii.. smiley

Så går det virkelig op for en, hvor dejlig en hest man har hehe.. smiley

Hvad har i lavet med jeres hest igår og idag??

Hilsen stine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På tur med hyppen igår..:)
  • #1   7. jul 2006 hejsa.. det lyder da rigtig dejligt... smiley så har du også haft en god dag kan jeg forstille mig... smiley der er ikke noget bedre end nogle gode ture... man slapper helt af på en anden måde.. smiley

• #2   7. jul 2006 Ih' dejligt når det går godt =)

Igår var jeg ude og træne horsemanship med hesten, og idag red jeg lidt uden sadel smiley Vi hare lurret rundt og ikke lavet særlig meget ;D Man er vel doven her i varmen xD

• #3   7. jul 2006 idag ver jeg ude og ride og er faktisk lige kommet ind fra stalden.. min hoppe og hendes føl og mig hyggede os en lille smule på bane og en go gallopper over marken...:) ellers har jeg trænet med min egen hingst og hvores to araber hingste

• #4   7. jul 2006 Alle mine hyppere har haft fri i dag pga. varmen...

Magter simpelthen ikke at ride i det her vejr og om aftenen hvor varmen er til at holde ud er der så sindssygt mange myg at man ikke kan være nogle steder..

Men i går aftes "kørte" jeg Kalista i lange liner for første gang.. Hun tog det fint, men hun var bestemt ikke vild med at have linerne til at hænge på hendes bagpart og nede ved bagbene så det blev til en hel del spjæt og bukkspring...

• #5   8. jul 2006 jaa.. jeg kan heller ikke holde varmen ud... det er forfærdeligt varmt... min hoppe har haft endel fri fordi jeg har det så dårligt når det er så varmt... det er jeg ikke god til hehe.. men nu skulle hun så også gerne haveføl i sig.. så... kræver ikke det helt vilde af hende lige fortiden..:)

Kommentér på:
På tur med hyppen igår..:)

Annonce