På tur med hyppen igår..:) {{forumTopicSubject}}
Hejsa... ville bare lige fortælle om min dag igår med min hoppe.. jeg trængte sådan til at komme på en god tur da det har været nogle hårde dage på arbejde.. så jeg bestemte mig for at ride på tur.. jeg havde så taget min telefon med hvor der er radio i, også red jeg og min hoppe afsted med musik.. det var bare vildt hyggeligt hehe.. og min hoppe hyggede sig ligeså meget... vi fik også en god trav.. og en lille smule galop..
Der var bare ingen problemer på hele turen... hun var bare så dejligt... Så bliver man rigtig glad.. hhee
min hoppe har aldrig været helt god til det der med ture.. hun har vendt på 25 øre før hen hvergang jeg ville ride ud.. og i den gammel stald jeg stod i, kunne jeg ikke kommer længere ind til gårds pladsen.. hehe.. så i kan tro der er sket en forandring.. og min lille hest elsker selv turene nu.. jubiii..
Så går det virkelig op for en, hvor dejlig en hest man har hehe..
Hvad har i lavet med jeres hest igår og idag??
Hilsen stine
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
Igår var jeg ude og træne horsemanship med hesten, og idag red jeg lidt uden sadel Vi hare lurret rundt og ikke lavet særlig meget ;D Man er vel doven her i varmen xD
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 32 Heste: 9 Emner: 41 Svar: 184
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 5 Emner: 32 Svar: 1.033
Magter simpelthen ikke at ride i det her vejr og om aftenen hvor varmen er til at holde ud er der så sindssygt mange myg at man ikke kan være nogle steder..
Men i går aftes "kørte" jeg Kalista i lange liner for første gang.. Hun tog det fint, men hun var bestemt ikke vild med at have linerne til at hænge på hendes bagpart og nede ved bagbene så det blev til en hel del spjæt og bukkspring...
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
På tur med hyppen igår..:)