{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.204 visninger | Oprettet:

Gammel D
Gammel D
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36

Specialsyede støvler/pris. {{forumTopicSubject}}

Hej HN!
Kort og godt:
Hvad har I givet for jeres specialsyede ridestøvler, og hvorhenne?

Jeg fik for 14 år siden (GUD, hvor er jeg dog egentlig gammel... Haha!) syet et par Petrie fra Jessens Rideudstyr i Kolding; jeg mener jeg dengang gav omkring 2000,-. Jeg fik dem dengang specialsyet fordi jeg har ret så lange ben, og dengang var de også vildt tynde. Men nu er sagen desværre en anden... Stængerne er selvsagt stadig lange, men i og med at jeg var omtrent 25 kg lettere dengang, er benene blevet ret så brede, hehe.
eg kunne forestille mig at priserne er anderledes nu om dage? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Specialsyede støvler/pris.
  • #1   17. jun 2011 Det kommer helt an på hvilken støvle du vil have smiley Mærke og model smiley

Men du skal nok regne med 4000 kr for et par gode støvler

• #2   17. jun 2011 Jeg har fået mine specialsyet i Italien - det er mærket Parlanti og jeg gav 7000,- smiley

• Gammel D
    Gammel D Tilmeldt:
    mar 2011

#3   17. jun 2011 Tusind tak skal I have! smiley
    Nogen der kender til prislejet for Petrie? Dem har jeg været rigtig glad for, nemlig.

• #4   17. jun 2011 Jeg har lige fået et par fra König specialsyet, det skal jeg give 5300,- for, men nu har jeg også valgt en del ekstra tillæg. Det kommer meget an på mærke, kvalitet, hvilke tillæg du gerne vil have (fx lak-effekt, ekstra høj bue mv.).
    Så du kan se på den model du gerne vil have, og så mener jeg specialsyning koster ca. 4-700,- oveni, afhængig af støvlemærke og butik.
    Dog er det ikke alle støvler, der kan specialsyes, fx kan Cavallo Grand Prix ikke specialsyes mere. Men det kan du forhøre dig om ved forhandleren.

• Gammel D
    Gammel D Tilmeldt:
    mar 2011

#5   17. jun 2011 Tusind tak for svar, Trine!
    5300.- med ekstra "gejl", er egentlig ikke så galt igen, synes jeg. Må jeg spørge, hvad det ekstra var? Jeg er nok ude i noget med en ekstra høj bue.
    Jeg har et par Königs nu, og jeg synes de ligger ret tæt op ad mine gamle Petrie, så det var da en mulighed, når jeg kommer så langt.

• #6   17. jun 2011 Puha synes det er dyrt =( Træls når jeg tror jeg bliver nød til at få det gjort for at få et par støvler der passer mig =/

• #7   17. jun 2011 Jeg har et par specialsyet Königs købt hos gymnastik og ridesport i Esbjerg som har kostet ca. 2000,- . Dem er jeg super gald for, det er mit nr. to par da de gamle blev stjålet smiley

• #9   17. jun 2011 Havde også frygtet værre. Jeg ville gerne have en støvle, der lignede Petrie Anky Elegance, altså i kalvelæder med hæj bue på.
    Den støvle, som min støvle er designet ud fra, eller den der er taget udgangspunkt i, er Königs Favorit støvlen. Som tillæg har jeg: Lynlås foran + trykknap, kalvelæder (istedet for Box læder) samt 7 cm høj bue samt 100% specialsyning.
    Hvis man sammenligner det med en Petrie støvle af samme kaliber, så koster standart Petrie Anky Elegance støvlen ca. 5,5-6 tusind kr. UDEN noget tillæg over hovedet! Så synes faktisk det var ganske "billigt" ift. til mine andre muligheder smiley
    Støvlerne er købt ved L.Simonsen rideudstyr i Kolind smiley

Kommentér på:
Specialsyede støvler/pris.

Annonce