{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TM Breeder brugere, hvordan fodre i??
  • #1   14. jun 2011 Shit det var da meget at udfodre om dagen af det smiley
    er du sikker på de skal have så meget af det?

Jeg fodre med TM Raket + havre + hø, men har tidligere overvejet breeder til min military hest, men husker da slet ikke hun skulle have så meget? til trods for at hun arbejder meget.

• #2   14. jun 2011 synes det lyder meget fornuftigt jeg gav min unge det samme som 2 års men han skulle også fedes op, og så bare ad libitum hø/wrap, det er super fint

• #3   14. jun 2011 Okay, jamen jeg har mål efter hvad de angiver på deres hjemmeside?

• #4   14. jun 2011 altså jeg fodede med det da min belgier var i føl hun skule ha 5 kg og hun vejede 1000 kg så det skal nok passe men jeg valgte at skifte da det er alt for meget kræft foder og hesten nemt får mavesår af det ,men tilbage til dit spørgsmål så nej min fik kun hø ved siden af

• #5   14. jun 2011 synes godt nok det virker til meget foder..

min hoppe på 6 fik sidste år 2 kg om dagen da hun gik med føl og kun hø og lucerne ved siden af.. jeg bruger pc-horse til at lave mine foderplaner med..

hvis man taster en 1 års hest ind som får breeder og hø er den dækket ind ved 6 kg hø og 1,2 kg breeder

• #6   14. jun 2011 hanne det er megt foder men det er de anbefalinger de opgiver på deres poser og foder planer derfor mener jeg heller ik at det er særlig sundt for hestene men der er man jo forskellig

• #7   14. jun 2011 forstår ikke hvorfor der står det på poserne.. for bruger man pc horse (hvor alt indholdet fra foderet er skrevet i) giver det et helt andet svar.. inden jeg fik programmet lavet min veninde en foderplan (arbejder i land og fritid med fodring af heste og er tit til kursus hos TM) og hendes plan var nærmest identisk med den jeg laver idag..

men ja følger man anbefalingerne på posen er det vel også godt smiley

• #8   15. jun 2011 Min 1 års DV får TM horsbalance. Det skal han kun have 700 g af om dagen og får han ca. 8 kg hø og så er han dækket fuldt ind iflg PC horse

Kommentér på:
TM Breeder brugere, hvordan fodre i??

Annonce