{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Øh.. Vor er det bare træls! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, hvor efter min far ringer og siger at det ikke stå helt godt til med min hest. Jeg sidder hele vejen hjem fra lufthavnen og bliver meget bekymret. Da jeg så kommer hjem springer jeg på cyklen og drøner ud til min kære hest. Henter hende på folden og kan ikke se noget på hende, så komer min far og siger det er galt med benene... Jeg får hende vasket og ser den største mug plamage i mit lav! Jeg kan overhoved ikke røre ved det og bliver rigtig ked af det. Jeg har kun været på ferie i en uge og fatter simpelhend ikke hvordan det er kommet så hurtligt!??

I dag ringede jeg så til dyrlægen, som kom med det samme. Hun gav hende en akut antibiotika, 3 sprøjter (antibiotka) som jeg skal give de næste par dage, noget stærkt pulver som skal blandes med vand og vaskes på alle sår, og sidste men ikke mindst en salve til at smøre hende med bag efter. For det ikke er løgn, er det ikke sikkert at den salve jeg fik er god nok, så skal måske over og hente en mere.
Jeg må ikke lukke min hest ned på folden mere, da det er åen der er fyldt med bakterier siger dyrlægen. Ellers ville det ikke kunne komme så hurtigt.
Hun går nu med en anden hest på vores vinterfol og spiser hø... Da der ikke er noget græs på den..

Det bliver en rigtig dyr omgang ved dyrgengen og jeg skal ud og finde et nyt sted til hende...!

Tror ikke jeg tør tage på ferie mere.. :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øh.. Vor er det bare træls!
Kommentér på:
Øh.. Vor er det bare træls!

Annonce