700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

DEN RIGTIGE PART ?! DEN RIGTIGE PART ?!

Hej HG
Jeg søger part til min skønne 1 pony Chanel og jeg syntes virkelig det er problematisk at finde den "rigtige" part. Jeg sætter selvfølgelig nogle grundlæggende krav til min kommende part, men har i nogle forslag til hvordan man sikre sig en god part smiley

Hvis du selv er interesseret eller kender nogle fornuftige mennesker der er, så kig forbi min annonce.

På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEN RIGTIGE PART ?!
  • #1   9. jun 2011 jeg syntes personligt når man søger part , så skal man kigge rigtigt godt på hvilke krav det er man så sætter, da jeg har været ude for flere af mine veninder har søgt part forskellige steder og der har faktis været ret mange urimelige krav :o)
    Held og lykke med at finde part, tror bare du skal være toldmodig :o)

• #2   9. jun 2011 Jeg har også haft meget erfaring med parter, gode såvel som dårlige, og har endnu ikke fundet en måde at sikre sig at det er en god part man får ind. Tingende kan ændre sig meget hurtigt.... Men finder du løsningen så håber jeg du vil skrive til mig smiley

Har lige i øjeblikket den sødeste part på sweety, og det var end ikke en jeg søgte da jeg havde opgivet det med parter. Det var en af mine venninde som havde en veninde med ud til os og hun har nu part. Og det kører sååå godt.

Så måske hvis du kender en som kender en som er intra ville det give mere sikkerhed, da du så har en som kender din kommende part.

• #3   9. jun 2011 Du må sætte de krav, du synes er vigtigst. Parten skal være helt klar over, hvad hun må og ikke må. Det er også tit en god ide at skrive kontrakt. Det medfører, at folk ikke har lyst til at sjuske. Skriv alt i kontrakten, og understreg, at vedkommende bliver opsagt, hvis ikke hun overholder den. Vær klar og tydelig, så du undgår eventuelle misforståelser. Og når det handler om kemien mellem hest og rytter, må du naturligvis forbeholde dig ret til at vælge imellem forskellige parter, da kemien skal være på plads. Du kan også sørge for, at parten modtager undervisning af dig, eller en, du har tillid til - i hvert fald i starten - så du sikrer dig, at alt bliver gjort ordentligt. Og sidst, men ikke mindst, er det vigtigt, at du selv synes om parten. Så burde det meste være i orden, og du har gjort, hvad du kan gøre.

• #4   9. jun 2011 Selvfølgelig ikke - det er jo ikke menneskeligt muligt. Det er et sats! Men hold øje med dem i starten, så du kan finde ud af, om det kører.

• #5   9. jun 2011 Pengene har måske også noget at sige :o)
    Jeg ville hvertfald ikke personligt give 650 kr, for at ride 2 gange om ugen, og skulle muge, lave foder og lukke andre heste ind fra fold.
    Husk at beløbet begrænser mange dygtige, søde ryttere :o)

• #6   9. jun 2011 Gir Johanne R ret :o)

• #7   9. jun 2011 Jeg søger selv, og er klar til at dele alt omkring hesten med min part, og ja skal egentligt bare være en sød part, som kan håndtere hesten, og behandle ham ordentligt gerne elske ham naturligvis, men kan man andet.

Hehe og ja må erkende der hvor jeg står findes de bare ikke, det er dejligt vejr, og har haft 2 på over en måned der søgt. smiley
    Men ja man må ikke give op.
    Der må være nogle derude, som ikke har råd til egen hest, og gerne vil have part i en.

• #8   9. jun 2011 Enig med stjernehesten, jeg ville personligt heller ikke give de penge for to dage i ugen, og så oveni betale undervisning og hjælpe med staldarbejde.. Der er jo også lidt begrænsning i og med man ikke må springe, det skal vel også afspejles i prisen.. Men ja det kan være svært at finde en man synes er god til sin hest.. For mig er det primære, at de behandler min hest godt, så er pengene ikke så vigtige

• #9   9. jun 2011 Tak for de meget konstruktive råd smiley
    har sat prisen lidt ned, men da det er min egen hest og selv betaler alle udgifter, er det svært at sætte den meget mere ned.
    Særligt iforhold til det min gamle part betalte for hende smiley

Lyder fornuftigt med nogle klare retningslinjer.

Kommentér på:
DEN RIGTIGE PART ?!

Annonce