{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Kryds fingere for min hingst {{forumTopicSubject}}

for på torsdag bliver han til en halv hingst.
Han har en svulst på den ene testikel og den og testiklen skal fjernes.
han vil dog stadig fungere i avlen.

hvis nogen vil læse historien er den her:
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2204982/2204982/

Kryds fingere for min dejlige hest:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryds fingere for min hingst
  • #1   7. jun 2011 puuha forfærdelig historie..
    håber virkelig alt går som det skal, og at der intet er galt med ham, når han er færdig på operationsbordet! smiley håber det går stærkt, så du kan slappe af i sindet igen, og se positivt fremad igen smiley

jeg har selv haft det meget svært det sidste ½ års tid med min plag. han har virkelig opført sig mærkeligt, dette var dog fordi de ikke ville have han gik uden opsyn, fordi han stak af fra markerne. nu er der dog ved at være styr på det, og han har ikke været ude i 3 dage, hvor han før i tiden var ude op til 5-6 gange om dage.. det letter godt nok rigtig meget fra sindet smiley

• #2   7. jun 2011 hvor har i været meget igennem søde Heidi, håber på det bedste smiley
    I har mig og min mors støtte ihvertfald smiley

• #3   7. jun 2011 mange mange tak begge to smiley
    han er min gukdklump, mit et og alt, min største drøm.

mane tak for de pæne ord, det varmer, og Lene, MANGE tak for de flotte ord ved Dinero smiley

• #4   7. jun 2011 Puuuh en historie da.. krydser finger for jer :S

• #5   7. jun 2011 Heidi, jeg tror skam også du er Dinero's et og alt.. i er virkelig et godt par i 2 (: og et rigtig godt selvskab, men selvfølgelig klare Dinero bassen det, det er jo Dinero smiley

• #6   8. jun 2011 Neeej ikke Dinero!!! Krydser SÅ MEGET fingre, tær, fødder, hænder, arme, og hvad der nu ellers kan krydses! Har været inde og kigge på ham rigtig mange gange! Og har også overvejet ham til min hoppe. Han er simpelthen bare et pragt eksemplar af denne helt vidunderlige race!
    Fantastisk smuk, utrolig udstråling, og de store varme brune øjne som de nu skal have! Har altid været helt fasineret af racen, og er da også selv den heldige ejer af en fantastisk spansk hoppe. Dog er hun ikke ligefrem noget pragt eksemplar af racen som Dinero er, men hun er nu helt unik, da hun er som hun er. smiley

Men du må ENDELIG holde os opdateret, om hvordan det går med ham!

MANGE varme tanker, og massere af held og lykke her fra!

• #7   8. jun 2011 Mange tak alle sammen:-)
    Han skulle gern evære på benen fredag og i løbet af et par uger helt på toppen igen:-)
    han vil stadig ha en velfungerende testikel tilbage så der kan komme Dinero Babyer.
    og så er der bare med at krydse fingere for at den hvide PRE hoppe jeg har i salgs annoncerne er i fol, for den "for" ikke mere for den 25 øre i denne omgang:-)

• #8   8. jun 2011 Så må vi håbe jeg får mor med på idéen, så brilliant kan få en dinero baby smiley

• #9   8. jun 2011 Ikke godt! Men er det klogt at beholde ham i avlen hvis det kan være noget aveligt?

• #10   8. jun 2011 Tænker det samme som Nanne

men sikke da en historie :S

Håber det bedste for ham!

• #11   8. jun 2011 Det er heldigvis ikke arveligt, havde det været det var begge røget. Ingen tvivl om det.

Kommentér på:
Kryds fingere for min hingst

Annonce