27. aug 2010 Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 652
Endelig :) {{forumTopicSubject}}
Tjae.. Jeg har i år redet 12 år af mit liv. Og har ALDRIG haft min egen hest/pony. Jeg har lejet en i 2 år, og har haft helpart på en del ponyer igennem tiden. Jeg har hjulpet med at tilride et par stykker og sælge dem. Det har været så trist hver gang, da man lige når at knytte sig til dyrene inden de skal afsted igen.
Jeg har ledt efter den perfekte pony/lille hest det sidste år, og har ikke kunne finde noget, der sagde mig det mindste Så begyndte jeg at passe en Connemara pony, som bare skulle rides op og sælges, samtidig med jeg red min part. Og PUFF så blev jeg forelsket. Vi passer bare PERFEKT sammen, af sind osv. Det var bare P O N Y E N! Så jeg købte hende i en fart, nu er jeg simpelthen bare så glad.
Synes i ikke også det er svært at kigge på hest?
Altså jeg skulle have en pony/hest for livet, en jeg ikke ville sælge igen, så derfor tog jeg mig også den ekstra tid. Eller hvordan har i det?:)
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
jeg er også en af dem der har vanskeligt ved at finde en hest.. nettop fordi jeg ikke sælger heste igen ..
det har så givet mig et problem med min grimme plet *GG* vi passer ikke helt sammen, men solgt det bliver han sku ikke
aug 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 652
aug 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 652
Endelig :)