{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.250 visninger | Oprettet:

dygtig smed Vojens hederslev området {{forumTopicSubject}}

da jeg lige er flyttet her til det sønderjyske mangler jeg en dygtig smed der kan sit håndværk men samtidig er billig og overholder sine aftaler hvem kan i anbefale gerne med nummer og priser

det drejer sig om 2 forsko med beskæring og 1 beskæring

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dygtig smed Vojens hederslev området
  • #1   2. jun 2011 Michael Westergaard og Jan Krog smiley

• #2   2. jun 2011 jan krog har jeg desværre kun hørt og læst dårligt om

• #3   2. jun 2011 Vojens beslagsmed.

• #4   3. jun 2011 Kan anbefale Allan og Pico fra Kliplev - tlf. 20318638 - de tager 250,00 for en beskæring og 600,00 for beskæring og forsko (så vidt jeg husker!)

• #5   3. jun 2011 Det var ærligt, Så går du glib af en yderst høj service.

Held og lykke med at finde en smed smiley

• #6   3. jun 2011 Jan Krogh Beslagsmeden...og dem der taler dårligt om ham er som regel dem der har fået en opsang om at man ikke kan forlange hesten går pænt hvis den står i lort til halsen eller den ikke for ordentlige betingelser...han er meget meget dygtig og går rigtig meget op i sit job...det er også ham der skriver for Equipage og holder foredrag under Hest og Rytter...det er noget de beder ham om hvilket de bestemt ikke ville hvis der var noget som helst skidt ved ham...han ved virkelig hvad han laver...

• Judith K
    Judith K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #7   6. jun 2011 Jeg kan anbefale flere, men jeg tror kun, at det er Westergaard og Søn, som tager nye kunder pt, ellers er der Stig fra Genner. Du kan finde kontaktoplysninger på Hestens Værns liste. Priserne er som hos alle andre, men også hellere betale prisen for en god smed, end få en som ikke er god.

MetteK: Jeg har haft besøg af Jan i min stald. Den hest han kom til var velopdragen, der er ordentlige betingelser, og ejer var tilstede. Så der var intet at komme efter, alligevel vil jeg aldrig anbefale Jan til nogle som helst, for aldrig har jeg oplevet en mere arrogant, snobet og bedrevidende smed. Alt hvad der blev talt om i forhold til andre smedes arbejde var bare ikke godt nok, og det synes jeg bestemt ikke om. Ydermere synes jeg ikke, at hans arbejde og behandling af hesten var pralende. Ligesom han også var rigtig god til, at tale ned om andre smede.

Kommentér på:
dygtig smed Vojens hederslev området

Annonce