{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at finde ny hest.
  • #3   2. jun 2011 Min veninde har det samme problem..
    Hun har været ude at kigge på seks indtil videre. Der var en, der var noget, så hun havde sin underviser med, men underviseren sagde ikke god for den, så den blev det ikke. Det er rigtig træls for hende.

Jeg selv var rigtig heldig. Cylle var den første og eneste jeg var ude at kigge på, og jeg var slet ikke i tvivl smiley . Han var alt, hvad jeg ville have i en hest. Udover farven, men der opvejer alt det andet smiley .

• #4   2. jun 2011 Hun har så kigget efter ny hest i en 2-3 uger smiley

• #5   2. jun 2011 Tja, jeg mangler en part til min unghest.. Og der er bare ingen der søger her ude..

• #6   2. jun 2011 nej, jeg har lige købt den sødste plag, som bare er alt det jeg ville ha, jeg fandt ham på nettet efter 2 ugers søning og han var den første og eneste jeg var oppe og se, og jeg viste det bare skulle være ham smiley

da jeg købte min gamle var han den 2 jeg prøvede også viste jeg det skulle være ham, inden jeg var kommet op på ham smiley

• #8   2. jun 2011 jeg mangler købere smiley

• #9   2. jun 2011 da jeg skulle købe ny hest for 2 år siden kiggede jeg i over et halvt år, havde 2 heste i handelstjek, der ikke gik igennem og kiggede ca. 50-60 heste..

Indtil jeg så fandt Mistery, der egentlig slet ikke opfyldte mine krav, udover at hun havde 3 gode gangarter og ikke kun 2 gode og så hendes flotte aftegninger. Hun gik heldigvis igennem det hele uden noget, så det var dejligt endelig at have fundet hesten.

• #10   2. jun 2011 Jeg tror ikke jeg er kræsen, jo måske lidt smiley men jeg har bare været så uheldig syntes jeg, så nu prøver jeg at finde en hest som jeg kan låne til at starte med så jeg er sikker på at få det rigtige.

Men dsv er der mange som ikke tør at låne sine heste ud mere da de har så mange dårlige erfaringer med det, hvilket jeg syntes er så ærgeligt, Men kan slf godt forstå dem, hvem vil sende sin hest et sted hen hvor de måske ikke bliver passe ordenligt..

• #11   2. jun 2011 Jeg ville ønske jeg havde råd til en mere.. synes der er så mange fine til billige penge smiley

• #12   2. jun 2011 Det tog mig over et ½ år at finde hest. selvom der er mange tilsalg, så skal hest og rytter jo passe sammen og det kan være svært at finde. Mange gange stemmer annonce og hvad man ser heller ikke over ens og ofte bliver man lidt skuffet over det man kommer ud og ser.

• #13   2. jun 2011 Tina J: Hvor har du dog ret. Jeg har været ude og se på 8 heste hvor at ejer har snakket og snakket om hvordan den her hest er og når man så kommer der ud så er den det stik modsatte, som køber syntes jeg at jeg har spildt min tid og kan ikke forstå hvorfor sælger så lyver om deres hest når jeg nu fortæller dem hvad det er jeg søger...

• #14   2. jun 2011 Jeg fandt Jovi med det samme. Han var den første og eneste der overhovedet havde min interesse. Jeg synes der er mange finde heste pt. Men tror også der er forskel på at skulle finde en ung hest som jeg selv, hvor man kigger gangarter og udseende. En ridehest skal man også kunne lide at være på ryggen af jo...

• #15   2. jun 2011 Jah, jeg har næsten lige fundet mig min lånehest =) Men når jeg kigger finder jeg SÅ mange som jeg ville ønske jeg også havde penge til smiley

• #16   2. jun 2011 Nu er det ikke fordi der ikke er nogle heste for det er der da, men enten er de for dyre til at jeg kan købe dem eller så står de i jylland smiley

• #17   2. jun 2011 Jovi stod på Bornholm:) Og om ikke andet må man byde, folk er mere end villige til at sælge pt... Jeg fik min langt under udbudte pris..

• #18   2. jun 2011 Hvad hest søger du? smiley Det er typisk når man leder efter hest er der bare intet - og når man ikke mangler hest er der jo nogle alle steder smiley
    Skal lige forhøre mig om der er nogen der vil låne ud smiley

• #19   2. jun 2011 Jamen jeg søger en lille hest på omkring 150 -165, Den skal bruges til dressur og og være go i hovedet smiley

Da jeg har dårlig ryg skal det ikke være en hest som kan finde på at bukke eller stejle. at den kommer med et glædes buk osv det er okay, men det skal bare ikke være sådan så der går sport i det smiley

• #20   2. jun 2011 modsat.

Da jeg skulle finde min drømme hest fik jeg på 2 døgn over 70-80 henvendelser. Jeg fandt to favoritter og kørte forbi en 3 da den lå på vejen. De var så fantastiske mine to favoritter og overraskede mig så positivt at jeg endte med at købe dem begge. De er meget forskellige og suppler hinanden så godt.

Se evt deres galleri Sjirk og Rumba.

Desværre er vores heste opstaldet ude, og vi må sælge en af vores nu 4 heste på den konto. Det bliver vores perfekte familie hest, Sussi, da vi er sikre på, at hun ville kunne få et godt hjem og blive glad for det. Den mindste hest vi har, tør vi ikke sælge, fordi han er så lille og så mild, at jeg er bange for, nogle vil kunne falde for fristelsen uden at tage sig ordentlig af ham.
    Vi ville gerne beholde Sussi, men med 2 små børn er tiden der bare ikke oveni det økonomiske aspekt. Hun står også i begyndelse af den bedste alder og med et sind som formodentlig vil gøre hende godt fremover i et kommende hjem.

Vi må så i gang med det møjsommelige arbejde at få en af de nye heste gjort lige så familieegnet som Sussi er. Hvilken ved jeg ikke helt endnu. Jeg tror det bliver Sjirk med tiden.

• #21   2. jun 2011 Jeg var på udkig efter et dressur føl i Marts. Der var ingen af dem jeg så i annoncer der var noget, så prøvede at sæte en annonce ind på hestenettet. I løbet af 2 dage fik jeg 25-30 henvendelser. Den jeg endte med at købe var faktisk ikke sat til salg nogen steder. Avler havde set min annonce og ringede til mig. I alt var jeg ude at se på 6 føl.

• #22   3. jun 2011 jeg har nu kigget i 10 mdr og virkelig prøvet mange men ingen er faldet i min smag:-(

• #23   3. jun 2011 Det kommer nok os an på hvilken slags hest man er ude efter..

Syntes bare ikke der er noget lige pt smiley og jeg har en tom boks der venter på en skøn hest smiley

• #24   3. jun 2011 Hvad må den koste? smiley

• #25   3. jun 2011 20000

Kommentér på:
Svært at finde ny hest.

Annonce