{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

19års vallak der tror han er en 4års hingst {{forumTopicSubject}}

heeej smiley

synes lige jeg vil fortælle om min dejlige lille basse, for jeg får selv nogen gode grin af ham for tiden smiley

jeg flyttede ham for en måned siden da jeg slet ikke var tilfreds med det andet sted smiley
men de første par dage var der lidt tumult på folden, da der i for vejen gik 2 hopper og en vallak, og vi kom med 1 vallak og 1 hoppe, så begge drenge ville jo passe på deres damer smiley

men efter en uge blev den anden vallak flyttet, også gik min jo med 3 damer, hvilket han synes var FANTASTIK, også blev det jo hurtigt HANS damer og han passede rigtig godt på dem, han hoppede endda op på den ene af hopperne, hvilket han ALDRIG ville gøre før

men helt galt gik det igår da vallaken kom hjem igen. Han måtte slet ikk komme hen til sine gamle damer igen for min, min passer virkelig på dem nu smiley
da jeg skulle ride ham senere på aften, flippede min totalt ud da hopperne gik op til den anden vallak, så han var ved at spring måde tog og kæde, så jeg måtte trække ham om bag ved huset så han ikke kunne se de andre heste, hvilket gjorde jeg kunne sadle ham op smiley
og da jeg red ham var han også helt oppe at køre og skulle holde øje med de andre hele tiden smiley
med det samme han kom ned på fold igen, skilte han dem ad så han havde hopperne igen smiley
idag var der helt ro på da vi kom der ud, hopperne gik med min og den anden vallak gik et andet sted ;D
men igen var min helt oppe at køre, og stod med den der rigtig hingste hals og udstråling smiley da mig og min søster red på tur gik han og kaldte og selv om vi ikk red mere end 40 min var han helt våd af sved og skum, hvilket han heller ikke er normalt smiley

synes simpelhen det er så sjovt at se hvordan han er livet op for tiden og hvor meget han passer på hopperne og hvor god han er ved dem smiley
elsker min lillehest smiley

undskyld det blev så langt og stavefejl smiley men ville bare lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  19års vallak der tror han er en 4års hingst
  • #2   2. jun 2011 det er simpelhen så dejligt smiley
    også at se ham trave og galoper rundt ude på folden smiley

især fordi at han næsten ikke kunne gå ud af boksen i vinters, men så skiftede vi fodre og flyttede kort tid efter og nu har han det så godt og linger en på 4 igen smiley

• #4   2. jun 2011 det er såå dejligt at se når ens hest liver sådan op smiley

• #6   2. jun 2011 Det er så dejligt når der er gang i de "ældre" heste.

Har selv en hoppe på 18, og det skulle man ikke tro...

Om morgenen er hun altid den der vil først ud, hun vrinsker og er lige ved at kravle ud af sin boks. Hun er lederen i flokken, og kommer og blander sig hvis nogle af de andre ikke opfører sig ordentligt. Hun er meget livlig når hun springer, og klarer sig fint mod de andre i LAérne.

Hun elsker at vide sig frem, og i longen er hun slet ikke til at holde tilbage. Hvis en vallak kommer gående mens hun bliver longeret, så løfter hun halsen, og præstere at lave en meget flot takfast trav med høje knæløft. Og i skoven er hun helt ustyrlig, men på den gode mmåde !!

Jeg har endnu ikke mødt nogle der ikke er blevet overrasket, når de hører hvor gammel hun er !!

Kommentér på:
19års vallak der tror han er en 4års hingst

Annonce