{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

så er tøsen i brunst {{forumTopicSubject}}

Heej(:

Nu er jeg jo en pige der altid har reddet vallakker, så er slet ikke vandt til en hoppe der skal i brunst. Det er første forår med Emma, og nøj hvor hun teede sig idag. Har ellers ingen hingste i milesomkreds, men så er de andre vallakker åbentbart gode nok. Mor her kan i hvert fald i bruges til noget mere.

Har aldrig prøvet at hun har ignoret mig så meget, hun gad ikke engang komme over til mig da hun så mig, og hun kartede rundt da jeg ville strigle hende. Tror aldrig nogensinde jeg har hørt hende vrinske før, men hun vinede hele tiden.

Så valgte at gå en tur med hende i stedet for, men hun vadede ind foran mig, stoppede op og nægtede og gå, lidt efter løb hun rundt om mig, så det blev en meget kort tur i dag. Skøre hoppe altså! smiley

Hvordan er jeres hopper?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er tøsen i brunst
  • #1   26. maj 2011 Kan slet ikke mærke når Tinka og Pernille er i brunst. De er helt som de plejer ;D

• #2   26. maj 2011 Kender alt for godt det der med brunstige hopper, dog har min aldrig opført sig som du beskriver:-)
    Min brunster overalt, og vrinsker osse efter de andre heste, men jeg har sat hende i noget urtebehandling som dæmper hendes brunst en del, og det er virkelig effektivt.
    Grunden til at jeg valgte urter var at hun kom i brunst ca. hver 14. dag også varede brunstperioden ca. 10 dage, og det blev en stor belastning at hun brustede alle steder vi stod og var...
    Nu er hendes brunst meget begrænset, hun har været i brunst 1 gang siden marts...
    Når jeg rider min når hun er i brunst er hun utrolig dejlig at ride, hun søger bidet af sig selv men er selvfølgelig lidt anspændt bagtil...

• #3   26. maj 2011 mere behagesyge i starten af brunsten, derefter bliver de rimelig hingstede, helt oppe på dubberne, og danser rundt... sådan er mine, men det er jo en del af dem, så elsker det... dog tror jeg ikke jeg oplever flere brunster i år, Bella er vist i fol, efter ét forsøg, og plysser bliver kørt afsted i næste brunst, hvis følles sår heler okay...

• #4   26. maj 2011 Min hun kan finde på at gå væk på folden når hun er i brunst. Normalt står hun og venter, eller kommer imod mig. Hun vrinsker også til vallakkerne når hun er i brunst. Ellers synes jeg ikke rigtig er der er andet at mærke, udover nogle ulækre ben..

Men min gamle hoppe var virkelig belastende. kunne ligeså godt opgive at ride den når den var i brunst. hun kunne ikke koncentrere sig om at ride, ville kun gå rø***n af en vallak eller bare stå og glo på den. Den var nærmest i hypnose når den var i brunst.. Guskelov at alle hopper ikke er så medtaget..

Kommentér på:
så er tøsen i brunst

Annonce