727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Hvor lang tid med din hest(mundkurv) ? Hvor lang tid med din hest(mundkurv) ?

Hej.
Jeg gav min hest mundkurv på i går, da de er kommet på nyt græs, og da vi skal til kåring, så hun må helst ikke tage på.. Jeg er selv meget imod mundkurve, men har desværre ikke noget valg, da vi ingen jordfold har , eller jo, men så skal hun stå alene, og dette skal hun bare ikke... Og da hun skal til kåring, som koster mange penge, vil jeg gerne have at hun ser ordenlig ud. Og lige så snart den kåring er slut, kommer den af igen!! , har det meget dårligt over det..
Men her er mit spørgsmål , Min hest kan ikke rigtig finde ud af tekniken med den, hun kan ikke rigtig finde ud af at få græs op igennem hullet. Hun fik den på i dag, og haft den på i 5 timer nu. ca . hvor lang tid gik der med jeres før de fandt ud af den? - og hvad har fundet ud af er bedst, om den skal være stram sat på, eller løs sat på?
det er sådan en her ca. (link fjernet)

Håber i vil hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang tid med din hest(mundkurv) ?
  • #2   18. maj 2011 Jeg har en green guard til Kalle og den kan de få lidt mere igennem end dem som du har afbilledet men ikke meget, men han havde fanget teknikken i stadig at få noget på under 10 min.. Jeg synes ikke den som du har afbilledet er så god igen, synes der er for lidt kæbefrihed, samt få få chancer for hesten til at få noget græs og derved kan der være risiko for mavesår ved længere tid uden noget i maven for hesten..

Kommentér på:
Hvor lang tid med din hest(mundkurv) ?

Annonce