{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Min kære shetter er død {{forumTopicSubject}}

Idag har nok været en af de værste dag jeg har prøvet. Kl 12.00 ligger der en besked på min tlf svare. Jeg lytter til den det er dem fra gården hvor mine heste står. Hun siger jeg skal ringe så hurtigt som muligt og at det er megetmeget vigtigt. Jeg kan godt høre noget er galt.
Jeg ringer op og den er god nok den er helt gal. Min hest har siddet fast i hegnet og dyrelægen er på vej. Jeg suser derud og på vejen snakker jeg med dyrelægen. Han siger den forfærdelig melding at der ikke er noget at gøre. Jeg går fuldstændig i chok og er helt fortvivlede.
Jeg kommer der ud til dem og han står bare der og er slet ikke den smukke glade shetter jeg kender. Jeg siger til dyrelægen at han bare skal gøre det.
Hans ben var helt ødelagt der var ingenting at gøre.

Jeg siger til whisky "smile" (han kunne en masse tricks) og han smiler for sidste gang før han falder om og sover ind.

Nej hvor er det svært at forstå jeg er helt ude af den. Det hele gik så hurtigt.

Han skulle være min kommende show hest sammen med hans storebror vi nåede kun at komme ud 2 gange.

Se ham på min hjemmeside han er guld værd... vil savne ham uendelig meget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kære shetter er død
Kommentér på:
Min kære shetter er død

Annonce