fluer! {{forumTopicSubject}}
Hej hg
Jeg håber i kan hjælpe mig!
Min pony er meget meget slemt overfaldet af ponyere, hele hendes hals er helt ophævet. Hun har fået hvidløg hele vinteren og det har hjulpet på de to andre som ellers også er slemt overfaldet. Men hun har ikke rigtig spist hendes mad. så hun har så ikke fået så meget hvidløg som de andre Jeg har en masse fluespray og bruger det flere gange om dagen, men det holder ikke rigtig i længden
Så har i et godt råd??
Jeg vil helst undgå fluespray fordi hun er fyldt med små sår på halsen fra fluerne og når man putter det der på sviger det rigtig meget på hende og det er virkelig synd Hun står inde om natten og kan gå ind hele dagen hvor der er kølet og ingen fluer. Men hun gider ikke stå inde hele dagen
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
Jeg tror ikke du kan fodre dig fra fluerne mens hun har sår fra dem, så dine alternativer er skrappe sager, fluedækken og græsning om natten og ind før daggry. Jeg ville finde kemien frem.
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.603
Hun kan desvære ikke få ude om natten i nu fordi der er for koldt Hun bliver meget hurtigt syg
Men de andre har stort set ingen fluer i år men hun har fået dem alle. Jeg vil forslå det for mor med at dryppe hende
jul 2009
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 124
fluer!