{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

fluer! {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley
Jeg håber i kan hjælpe mig!

Min pony er meget meget slemt overfaldet af ponyere, hele hendes hals er helt ophævet. Hun har fået hvidløg hele vinteren og det har hjulpet på de to andre som ellers også er slemt overfaldet. Men hun har ikke rigtig spist hendes mad. så hun har så ikke fået så meget hvidløg som de andre smiley Jeg har en masse fluespray og bruger det flere gange om dagen, men det holder ikke rigtig i længden smiley
Så har i et godt råd?? smiley

Jeg vil helst undgå fluespray fordi hun er fyldt med små sår på halsen fra fluerne og når man putter det der på sviger det rigtig meget på hende og det er virkelig synd smiley Hun står inde om natten og kan gå ind hele dagen hvor der er kølet og ingen fluer. Men hun gider ikke stå inde hele dagen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fluer!
  • #1   9. maj 2011 flusa eller en af de andre der dryppes ned ad ryggen. Det er det eneste jeg har brugt der virkelig har virket.
    Jeg tror ikke du kan fodre dig fra fluerne mens hun har sår fra dem, så dine alternativer er skrappe sager, fluedækken og græsning om natten og ind før daggry. Jeg ville finde kemien frem.

• #2   9. maj 2011 okay smiley Tak. Vi har overvejet fluedækken men hun hader dækkener smiley

Hun kan desvære ikke få ude om natten i nu fordi der er for koldt smiley Hun bliver meget hurtigt syg smiley
    Men de andre har stort set ingen fluer i år men hun har fået dem alle. Jeg vil forslå det for mor med at dryppe hende smiley

• #3   9. maj 2011 lav noget hjemmelavet fluespray! smiley der er masser af forums med opskrifter på god virkende fluespray smiley

Kommentér på:
fluer!

Annonce