{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget strammer du gjord?
  • #1   7. maj 2011 Jeg har en anatomisk formet neopren gjord med gel indlæg.

Jeg spænder så meget, at sadlen ligger stabilt når jeg stiger op.
    Vil godt kunne stramme den 1 hul mere, men det er ikke nødvendigt.

• #2   7. maj 2011 Bruger en lædergjord fra Jeremy Rudge. Strammer den ikke super meget, bare så den ligger til. Spænder aldrig efter.

• #4   7. maj 2011 På min springsadel strammer jeg altid først i de første huller på hver side, så når jeg stiger op spænder jeg 1 hul mere i hver side, og når vi så har varmet op spænder jeg den til sadlen ikke falder af, men at ponyen kan trække vejret (: . Jeg rider med pladegjord (: .

I dressur synes jeg altid min gjord er lidt løs, det er vidst bare en neopren gjord, aner ikke så meget om den smiley

• #5   7. maj 2011 Har en gjord med lammeskind på og elastik i den ene side smiley spænder den ikk så meget som jeg kan, men så den sidder fast.. Han havde nemlig lidt gjord krampe i starten da han blev redet til..

• #6   7. maj 2011 er lidt svag, spænder den så meget jeg kan, så jeg er sikker på jeg ikke falder af.
    Rider også pt. på en hest som meget nemt springer til siden på tur, og en anden som er ret fuld når vi galopperer.
    IKKE sjovt når sadlen hænger nede på siden af hesten!

• #8   7. maj 2011 Jeg spænder den før jeg går over i ridehuset og inden jeg stiger op.... Kan få et par fingre ind under--- Har Logic by county gjorden der er lavet af Tanja Lange.. En anatomisk lædergjord..den er fantastisk.. smiley

• #9   7. maj 2011 Bruger neoprengjorde. Gerne fra Kieffer smiley
    Men strammer dem altid løst, også tager vi hul for hul. Går altid lidt på banen først og sådan noget..

• #10   7. maj 2011 Bruger neoprengjorde. Gerne fra Kieffer smiley
    Men strammer dem altid løst, også tager vi hul for hul. Går altid lidt på banen først og sådan noget..

• #11   7. maj 2011 Jeg rider med en anatomisk blød lædergjord med elastik i den ene side. Spænder kun sadlen når jeg stiger op så den bliver liggende og spænder aldrig under ridning. Folk gør mig ofte opmærksom på at min gjord hænger, men min sadel ligger godt og min balance er i top, så det genere mig ikke.

• #12   8. maj 2011 Har en tønde formet hest samt jeg er lidt skæv, så jeg har en sadel som kompentserer for min skævhed men er blevet anbefalet af sadelmageren at spænde så sadlen ikke glider på hesten;) kan dog godt få en finger ind under men kan ikke spænde yderligere;) jeg har en euroridinh lædergjord på min springsadel og kieffer neopren gjord på dressur sadlen;)

Kommentér på:
Hvor meget strammer du gjord?

Annonce