hold øje med fluehætten... {{forumTopicSubject}}
så har man set det med... nu blev det jo varmt i vejret, og så kom de de irriterende fluer som bider min hests ører til blods. Jeg plejer at give mine heste sådan en hætte på der dækker ører og øjne, når fluerne er rigtig blodtørstige, så han fik selvfølgelig en hætte på, og det var han også godt tilfreds med... der var bare lige det lille minus, at han senere havde fået forskubbet hætten, så det ene øre var blevet foldet sammen ned mod panden... av for den da... af med hætten... heldigvis er der ikke sket noget med øret, for vi har hestene hjemme, og kan hele tiden holde øje med dem, men vi havde netop været ude og handle et par timer, så jeg ved ikke hvor længe han har gået med øret i klemme, det kan jo være alt mellem 3 timer og 5 min... de fluehætter har ellers aldrig siddet skævt. øv, nu tør jeg næsten ikke bruge dem, når jeg ikke er hjemme, men jeg synes heller ikke om at fluerne æder hestenes ører...
okt 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 550
Mvh Sofie
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
lidt træls når han har sådan ca ingen pandelok og hader fluer
men i år bruger vi cur1 fra vetcur, den virker utroligt godt.. der er ingen halepisken, stampen eller hysteri ..
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.551
hold øje med fluehætten...