541 visninger
|
Oprettet:
Lige et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}
1 - Hvor meget kan en shetlænder endelig holde til, altså rytter??
2 - Hvor meget kan en hest på omkring de 120cm holde til??
3 - Når jeres ponyer står på døgnfold her om sommeren, hvad får de så af extra, udover hø?? Er ponyer som ikke bliver brugt særlig meget??
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
De kan nok holde til en 40-45kg, men personligt ville jeg ikke ride en så lille pony dagligt med den vægt. Små ponyer skal efter min mening helst kun bære små ryttere på 5-8år, som er normalvægtige
Vil tro den kan holde til ca. 50kg. Eller det ville jeg nok personling ikke overstige.
3 - Når jeres ponyer står på døgnfold her om sommeren, hvad får de så af extra, udover hø?? Er ponyer som ikke bliver brugt særlig meget??
De fleste kan nøjes med vitaminer/ mineraler, med mindre de bruges meget ridemæssigt. Især små ponyer er nemme at fodre på.
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
kommer meg
kommer an på muskelmasse
min (148 i stg) bliver brugt hver dag, og han får fuldfoder hele sommeren + sommerfold
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 453
Dvs. shetter på 150 kg:
Max 30 kg.
Shetter kan til gengælde trække rigtig meget! snildt to mennesker
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 67
Chloe (hende der er omkring de 120cm) skal vi nemlig have redet til, men skal så lige have fundet en der kan gøre det for jeg selv bliver for stor...
Lige et par spørgsmål