Savner ridningen :s Savner ridningen :s
Det er nu ved og være godt et halvt år siden jeg valgte at droppe ridningen. For det første pga. skolen, og fordi jeg på daværende tidspunkt havde et arbejde.
Hver gang jeg kigger gamle videoer og billeder igennem fra min gode ride tid, savner jeg det uhyggeligt meget og ville ønske at jeg kunne spole tiden tilbage. jeg har flere gange overvejet at starte igen, men det er som om at siden jeg ikke længere har Capone, er det slet ikke det værd. dog var jeg rigtig glad for at ride hesten Cadeau, men han blev desværre solgt kort tid efter jeg sagde at jeg måtte stoppe med ridning.
Jeg har derfor opgivet at finde en ny hest som jeg vil kunne blive ligeså glad for, jeg ved jo også godt med mig selv at jeg ALDRIG finder en som capone igen. Så selvom jeg gerne ville op på samme plan igen, har jeg bare desværre mistet troen, da savnet er for stort.
dec 2006
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.249
Der gik dog kun få dage og så var jeg mere glad end jeg var før med min tidligere..
Men ja, savnet kan være rigtig stort.. Jeg tror desværre også at jeg må sælge tøse på et tidspunkt pga mine studier, der tager så meget tid.. Jeg kan bare ikke forestille mig en hverdag uden min hest? mit et og alt.. Jeg vil kæmpe for at kunne beholde hende, men hvis jeg beslutter mig for at læse til dyrlæge alligevel, så skal hun sælges..
jan 2009
Følger: 44 Følgere: 54 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 219
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.193
Savner ridningen :s