1.032 visninger
|
Oprettet:
Amigo ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Er der nogen af jer derude der har kendskab til Amigo tæpperne og deres pasform?
Jeg tænker mest fortil - han en hest med en "dressur hals" godt passe dem - eller er de smalle/små i str som evt. bucas
Må alle ha' en dejlig sommer dag
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Vores bruger i forvejen Rambo som er bedste og dyreste dækken fra Horseware, Rhino som er næst bedst i rækken fra Horseware og Amigo er deres billigste - dvs. alle 3 er samme producent.
Amigo er ikke så slidstærkt (har ikke så mange denier) men da jeg skulle bruge et regndækken og behovet for dette ikke er så stort har jeg prøvet at bestille et Amigo da jeg går ud fra at samme producent holder sig til samme pasform.
De dækkener han har fra Rambo og Rhino passer rigtig godt til en kraftig hals og bringe - han er i det hele taget godt robust og de sidder bare godt og han har aldrig haft bare pletter.
Du skal bare være obs på at de er store i størrelsen - vores bruger 135 i andre mærker og skal kun have 130 fra Horseware.
dec 2004
Følger: 52 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 173 Svar: 413
Min bruger normalt 135 i andre dækkener, men hun bruger 140 i Amigo og Rhino. Så det passer ikke altid at de skal have 130 stedet
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Og somFindus skriver, så er de ret store i størrelsen. Har fx et Rambo fleece som skulle være str. 100cm, men det måler altså ca 120cm med det målebånd JEG bruger
dec 2006
Følger: 83 Følgere: 87 Heste: 10 Emner: 95 Svar: 1.588
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 18
Grønmosegård - vil jeg prøve undersøge om riders by hors evt laver nogle insekt tæpper..
Amigo ??