{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amigo ??
  • #1   28. apr 2011 Nu skriver du "tæpper" men det er vel den generelle pasform på Amigo du efterlyser?

Vores bruger i forvejen Rambo som er bedste og dyreste dækken fra Horseware, Rhino som er næst bedst i rækken fra Horseware og Amigo er deres billigste - dvs. alle 3 er samme producent.
    Amigo er ikke så slidstærkt (har ikke så mange denier) men da jeg skulle bruge et regndækken og behovet for dette ikke er så stort har jeg prøvet at bestille et Amigo da jeg går ud fra at samme producent holder sig til samme pasform.
    De dækkener han har fra Rambo og Rhino passer rigtig godt til en kraftig hals og bringe - han er i det hele taget godt robust og de sidder bare godt og han har aldrig haft bare pletter.

Du skal bare være obs på at de er store i størrelsen - vores bruger 135 i andre mærker og skal kun have 130 fra Horseware.

• #2   28. apr 2011 Jeg har både Rhino og Amigo - de er begge fantastiske dækkener. Det er de eneste dækkener som kan ligge på min hoppe, uden at hun får skarve mærker på skulderen.
    Min bruger normalt 135 i andre dækkener, men hun bruger 140 i Amigo og Rhino. Så det passer ikke altid at de skal have 130 stedet

• #3   28. apr 2011 har også både Rambo og Amigo, og generelt ligger de rigtig godt på hesten, og vil sige at pasformen er normal. Har du en hest der er rigtig bred/ har en virkelig tyk hals/bringe er jeg dog ikke sikker på at de passer. Min ene pony er forholdsvis smal, og på ham ligger de som de skal.

Og somFindus skriver, så er de ret store i størrelsen. Har fx et Rambo fleece som skulle være str. 100cm, men det måler altså ca 120cm med det målebånd JEG bruger smiley

• #4   28. apr 2011 Rider By horse laver jo decideret dressurdækner...

• #5   29. apr 2011 Tak for alle jeres svar - min hoppe svinger nemlig imellem 155/165

Grønmosegård - vil jeg prøve undersøge om riders by hors evt laver nogle insekt tæpper.. smiley

Kommentér på:
Amigo ??

Annonce