{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

når de er for tæt knyttet!!!! {{forumTopicSubject}}

ja mine to beller, bell star og bell er utroligt gode venner, de er sammen konstant ikke mere end maks 10 meter fra hinanden, i starten var det sødt og lidt dejligt at se på, men vi har efterhånden fundet ud af at det er knap så dejligt under ridningen, træningen osv, bell kan ikke undvære bell star og går helt amok når vi tager hende fra hende, under ridningen har hun ændret totalt temperament, hun tænker ikke længere på at ride pænt og høre efter rytteren, nej hun tænker mere på at hun skal passe på bell star, så hun bliver mere og mere "gal" når vi har dem ude sammen, og hun kan slet ikke rides alene, hun plejede at være den stille og meget rolige fjordhest som ikke gjore nogen noget, men nu er hun arig og jeg tør ikke længere lade min 9 årige bror ride på hende.... hvad gør jeg, jeg vil bare have den gamle bell tilbage!!! de går alene sammen på en fold, og gør efterhånden alt sammen da vi ellers er "bange" for Bell.... hjælp mig hvis du kan....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når de er for tæt knyttet!!!!
  • #1   21. jun 2006 hmm... okay jamen det burde jo ikke være noget problem har dem opstaldet sammen med mange andre heste, de havde bare været så "heldige" at få deres egen fold... men jeg er bare bange for at Bell vil rende igennem hegnet for at komme over til Bell star for hun er helt oppe at køre når vi bare prøver på at tage Bell star fra hende...

• #2   21. jun 2006 Jeg har samme problem med min, Jeg kan nogle gange heller ikke ride Absalon, når Twilight ikker er i nærheden.
    men det har jeg bare venet ham til. selv om det gav noget bukke ture og han stjlede og løb af med mig.
    men nu kan jeg godt ride ham. men han vrinker stadig en gang imellem efter hende ;D

• #4   21. jun 2006 Mine to heste gør det samme. Jeg kan ikke ride tur på Tarzan. Han er bange for alt, og ja?
    Han er slet ikke til at ride alene på. SÅÅÅÅÅ irriterende ):

• #5   21. jun 2006 hmm.... måske skulle jeg bare prøve og sætte dem sammen på en anden fold og hvor der er flere heste, måske får de så flere venner og kan bedre undvære hinanden, og så senere sætte dem på hver deres fold... jeg tror jeg vil prøve det, for det her går bare galt på et tidspunkt, Bell er farlig for sine omgivelser nu...

• #6   21. jun 2006 Min gamle hoppe gjorde det samme med en hyp på folden. Jeg flyttede hende et par måneder på en anden fold, hvor de ikke kunne se hinanden. Da jeg derefter lukkede hende ud til de andre igen, var der ingen problemer...

• #7   21. jun 2006 okay mange tak for jeres historier og gode råd, jeg vil helt klart prøve det, og så håber jeg bare at det lykkedes, det ville være toppen hvertfald..

• #8   21. jun 2006 har samme problem med shiner og milla

• #9   21. jun 2006 Heej.
    Du kan tro jeg kender det! bøvler rundt med samme problem, med min Fjordhest.
    du kan prøve at ta hende ind, og så evt. strigle hende, og så lukke hende ud igen.
    næste gange er det så lidt længere tid, og lidt måske længere væk. et skridt af gangen!
    Det hesten er bange for er jo af du tager hende fra sin bedste ven, og ikke kommer tilbage igen
    såadan så hun ved at det ikke er så slemt, og at hun kommer tilbage igen.
    Det har jeg prøvet, og vi har gjort STORE fremskridt!
    held og lykke

Kommentér på:
når de er for tæt knyttet!!!!

Annonce