At en så lille tin kan gøre SÅ ondt?!? {{forumTopicSubject}}
Hej! I dag har jeg haft den største smerte i hele mit liv.. det var altså bare SÅ sindsygt ondt..
Det der skedte startede egentlig i går hvor jeg og min veninde var ude og ride tur på et par travheste (ejeren måtte ikke pga noget med blodtrykkmålning) og skulle træne dem i skoven... Vi travede hurtigt ind og ud et par gange og så mistede min veninde sin stigbøjle og hun røg af og hesten spurtede afgårde... Det gik heldigvis godt med hende, selvom det så RIGTIGT stygt ud.. vi fik også fat på hesten igen og red hjem... så red jeg Ulf en lille tur og min veninde red Mille sammen med mig og en lille tur på ridebanen bagefter... Vi var rigtig trætte da vi var ferdige og gik hjem til mig for at spise.. så smuttede hun og jeg gik i stalden og ordnet alt klart til aftenen og fodret, slukket og gik hjem igen.. så sadt jeg lidt foran pc'en før jeg gik i sæng...
så da jeg vågnet i dag tidlig havde jeg RIGTIG ondt i min højre øje... jeg forsøgte at se om der var noget i det, men kunne ikke se noget..det kunne heller ikke min mor... Så tænkte vi bare at det ville gå over udover dagen.. det gjorde det IKKE! Det var som om jeg havde noget der skar mig i øjet... Så da min mor kom hjem fra arbejde havde jeg så ondt at vi tog til lægen.. hun spulede og ordnede men fandt inget.. så tog hun en vadtpinde og tog under mine øjelokk DET var RIGTIGRIGTIGRIKTIG smertefullt! Men så fant hun noget: ET SANDKORN... så jeg har altså været ved at dø af smerte pga et lille sandkorn... er rigtig ked af det.. så nu sidder jeg med en lap på mit øje og skal have det helt til torsdag.. med antibiotikasalve inne på øjet.. Nu er det ikke så ondt mere, men det var altså så ondt at i ikke vil tro det..
Og det mest kedelige er at jeg fik det af at skulle træne en TRAVHEST... altså jeg er ikke så vildt meget til travere:p (sorry til alle der er til dem.. kan godt forstå dere, men jeg er altså ikke sååå vild med dem, selvom det er sjovt at ride stærkt)...
Jeg tror min træner synes det var lidt sjovt da jeg forklarte hvorfor jeg ikke trodde jeg kunne springe i morgen... haha.. synes også selv at det er ret komiskt.. men jeg synes jo det meste er komiskt såeh...
Men det var da lidt surt at jeg skulle til læge og ikke min veninde da hun faktisk røg af og jeg ikke..
Nogle der har prøvet det samme?
Tiril R
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 95 Svar: 576
jan 2005
Tiril R
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 34 Emner: 61 Svar: 732
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.092
jan 2005
Stutteri Bøgsted-Møller: tak! Det er helt vildt ikke?
Tiril R
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
Har prøvet det samme blot med en fuglefrøskal.. Fordi jeg pustede skallerne væk fra mine undulaters frø.. Så måtte jeg også til læge, og i gennem alt det der..
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
Et sandkorn??? Lyder rimelig vildt...!
Er det bedre nu?
Sidder faktisk selv og blinker febrisk med... højre øje, men tror jeg har fået noget chilikrydderi fra madlavningen bakset op i øjenhulen på en eller anden måde.
Satans små dimser, sandkorn/chili ;b
jan 2005
ses alle!
Tiril R
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 127
føler med dig !
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
Skulle ikke til læge, men det sad der også i et par timer.
Og så at skulle have det ud på den måde ?!
Aav av av !
God bedring.
jan 2005
Tiril R
At en så lille tin kan gøre SÅ ondt?!?