{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Så kom regnen {{forumTopicSubject}}

Lige nu sidder jeg og nyder den dejlig lyd af regnen der bare siler ned...

Det er sådan en beroligende lyd, og luften bliver så dejlig rar og ren, især når det er regn efter en dag med 30 grader og lummert vejr.

Det bedste ved denne skylle er at imorgen, så burde ridebanen være OK til at træne på, og jeg tager tidligt i stalden, regner med at smutte hjemmefra klokken 7... Og så skal "vildhesten" trænes... Vi skal prøve en gjord som en af de andre har, for Lukas egen kan ikke nå rundt om maven, så der var heldigvis en der havde nummeret længere, så hvis han kan passe den bytter vi lige over, selvom Lukas gjord er helt ny og den anden er brugt... Bare den passer smiley

De er også kommet på ny fold idag... Lukas fik lov at indvie den... Ham og så tinkeren der kom først ud på den anden fold, skulle straks spise det græs der var ved vandtruget for det er jo det bedste smiley

Og så flyttede vi hopperne over på folden til tinkeren... De to traver hopper og skimlen, var helt vilde da de kom derover, og jeg kunne knap nok holde hende jeg trak... Og da araberhoppen skulle ud, var hende der trak ved at blive løbet ned. Lukas skulle selvfølgelig vise hvor sej han var, så han lavede den fedeste trav og med halen lige i vejret smiley Smukke Lukas...

De andre vallaker, blev selvfølgelig ophidste af hoppernes løberi, så vi kunne slet ikke komme til dem... men så fik vi fat i Lukas kammelegerat, og så den mæsteældste af dem... Og så kom de ellers lidt efter lidt...

Jeg tror de alle sammen syntes det var skønt at komme på en ny fold...

Lukas var også super sød idag... Altså, efter han fik overvundet sin skræk for køer og røde vogne...

Han er ved at være stærk, og jeg håber ikke han bliver for stærk for mig smiley det ville være noget møg...

Men inde i stalden stod han og nød at blive striglet, og så delte vi et par chokoladekiks...

Så gik vi ned og så en af de andre heste blive trænet... Det var monster hyggeligt... men nøj hvor jeg glæder mig til selv at kunne komme igang med at ride igen smiley

Så jeg har haft en dejlig dag...

Hvad med jer???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom regnen
  • #1   19. jun 2006 Jo jeg har haft en super skøn dag hos hesten:)
    Og Pippi og fødselsdag på onsdag!!

• #2   19. jun 2006 ah jeg var ved at skulle oprætte en regn-tråd! Jeg fik nemlig mit regn i dag jeg også:D og jeg er bare rigtig glad for det for lige som din bane er vores også temmelig tørr og støvet lige nu..
    tusind tak til Maria for tipsene (findes her for andre interesserte: (link fjernet)
    Det var rigtig effektivt!
    Udover at holde fast skyen har jeg "haft stalden" i dag.. dvs mugget ud og lukket ind og ud heste + redet..
    Min veninde fallt faktisk af:S men det gik godt med hende.. så.. vi grinede ret meget på vej hjem...
    Nu skal jeg vidst ned og fodre aftensmaden.. kommer tilbage om 30minutters tid.. håber det er lidt liv i denne tråd så!
    Tiril R

• #4   19. jun 2006 Haft en fin dag =)
    Har været rimelig aktiv, hvis jeg selv skal sige det =P Har trænet Wizard, (første gang med indspændinger i longe), har ordnet stalden, så den er klar til kalkning, og har slået græsset over det hele, ( tog omkring 2 timer) og så har jeg været på arbejde, jeg gør rent på min fars ene tand klinik =P
    Kan ikke lide regnen, den ødelægger vores nyslåede hø, som skulle have været presset i morgen, men nu er det vådt. Tak for lort vejr-Gud!

• #5   19. jun 2006 Vi har bare slet ikke fået regn..

På et tidspunkt kom der et ordenligt tordenbrag så jeg skyndte mig at tage hesten ind - men det blev aldrig til mere end det..

Luften har bare været lummer og trykket hele dagen og det bliver sgu ikke nemt at falde i søvn i den varme..

Jeg skulle egentlig have haft undervisning på Kalista i dag, men da jeg skulle lukke dem på mark i formiddags kunne jeg se hun havde trådt den ene af sine forsko af i løbet af natten...

Det var bare møgtræls for smeden kunne ikke komme før imorgen..

Så jeg måtte aflyse undervisning og så måtte Kalista stå inde hele dagen smiley

Kommentér på:
Så kom regnen

Annonce