{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Kæresten vil lære og ride {{forumTopicSubject}}

jeg er gået hen og blevet gravid og havde sådan set fået lånt hesten ud pr 1 april, dog kom han hjem i søndags, da hende der havde lånt ham havde nogle personlige problemer(som vi ikke skal komme ind på).

Har så siden ledt efter part til ham, der har så været to ude og prøve ham(den ene gik bedre end den anden). Har så siddet med den følgelse af at det var bedre a sælge ham da han savner at blevet redet og det gør så at jeg kommer til og savne og ride endnu mere.

Så her til aften siger kæresten så at han gerne vil ride ham, hvis han får en anden sadel(han og alle andre får ondt i rø'ven a ride i den, men den ligger på hesten) og at jeg vil lære ham at ride eller han kan få noget undervisning.

Vi har længe snakket om at han skulle have en anden sadel til hesten da jeg heller ikke har været særlig gode venner med den.

Men et eller andet sted overraskede det mig at han ville lære og ride. Ved ikke rigtig om det er for min skyld eller for hans egen(han har haft siden "egen" før, men dog ikke redet på ham særligt meget, da hesten var halt on/of)

ville liige dele min overraskede med jer andre hg'ere. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten vil lære og ride
  • #1   18. apr 2011 Ja, selv om det ike var planlagt. smiley
    Og Tak. smiley

• #2   19. apr 2011 Ej, hvor dejligt. smiley Jeg ville ønske at min kæreste ville lære at ride, og ikke bare skridte rundt og ligne en tumpe. smiley
    Jeg ville så gerne kunne dele det med ham, og jeg ville så gerne at han tog initiativte til at LÆRE det. Men nej, nej - han vil kun skridte af, når jeg har redet. -.-'

og tillykke med barnet. smiley

• #3   19. apr 2011 Jeg synest det er stort.
    Min mand kommer nok aldrig op på min hest, han er kun nået til at kunne gå ud på folden, alene. Weee.

• #4   19. apr 2011 Du har en sød kæreste, og uanset om han gør det for din skyld eller sin egen, så lad ham smiley . Det kan jo sagtens være dit lille - " jeg venter mig hygge projekt - at lære ham at ride" . Så find en fornuftig sadel til ham, og gå i gang smiley ... Han lyder som en drømmekæreste. Med tiden bliver det måske til en hest til ham også - så kan i ride ud sammen... nice..

• #5   19. apr 2011 Mange tak alle sammen.

Han vil så gerne, og så tror jeg et eller andet sted at han savner det, fra tiden med hans egen. Men det vil helt sikkert være noget der skal skubbes igang. En ny sadel til hesten som kæresten kan ride i, og så tager vi det stille og roligt.

Her i søndags da vi hentede hesten hjem red vi de 8-9 km der var, hvor han sprugte om han nu sad rigtigt, hvordan han skulle holde hænderne osv..

Men udover ham, skal han have en part, der stadig kan tage over. smiley

• #6   19. apr 2011 Jeg ville da bare bakke ham 110% op.. Min kæreste rider (og kører) også, og vi har det enormt hyggeligt sammen i stalden..
    Og det lyder da til, at han rigtigt gerne selv vil (jeres tur i søndags)...

Kanon.. Og tillykke med maven..

Kommentér på:
Kæresten vil lære og ride

Annonce