{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig spillet. Part. {{forumTopicSubject}}

Der, hvor jeg rider, er jeg kommet siden, jeg var 12 år gammel. Det er altså 7 år efterhånden. Jeg har haft 4 parter derude i alt, hvoraf den ene blev min egen for et par år, inden hun måtte aflives pga. ledsmerter. Ham, jeg rider på nu, er en rigtig sød og dejlig hest, og jeg holder utrolig meget af at ride på ham - det er slet ikke det! Mit "problem" er bare, at jeg kun har mulighed for at ride dressur på lukket bane med ham og efter at have haft min egen hest i nogle år, så savner jeg det at kunne ride en tur bare en gang i mellem. Jeg har ikke lyst til at stoppe, hvor jeg rider nu. Det holder jeg alt for meget af stedet til at kunne gøre. Dog har jeg tænkt lidt på at finde en gratis part et sted, som jeg kunne ride 1-2 gange i ugen - gratis, for at det ikke skal blive for dyrt med den jeg har i forvejen, som koster 500 kr. Men ja ... Jeg føler bare, det er at gå lidt bag deres ryg, der hvor jeg rider nu. Jeg ved godt, at det er mit eget valg mht. at have en anden part ved siden af, men noget får mig alligevel til at tænke sådan ... Hvad siger I? Er det bare om at søge en part mere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig spillet. Part.
Kommentér på:
Jeg føler mig spillet. Part.

Annonce