{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Snøøft..Glad & ked..?! {{forumTopicSubject}}

Så er Artig blevet hentet af Firfod-familien igen:(
Bare rolig - hun skal blot insemineres - så det er nærmere en sommerferie... men men men - det er skam sørgeligt at se sin hest blive hentet:'(

Pina er noget ked af det - så hun syntes at de andre var ret dumme - såå hun kom af med en masse "sorg" ved at jage lidt rundt med dem... Mocca og Kalinka var sgu egentligt ret ligeglade - undtagen Pina og Athene... Men Artig og Athene er også ret tætte - og også de yngste i flokken - så de er naturligt gode legevenner...

Men for det hele ikke skal blive alt for sørgeligt - så satte jeg mig ned og skiftede alle billederne ud hos Kalinka - Athene - Pina og Artig... Fandt en masse gode - og på den måde bearbejdede jeg min frustration:p

Glæder mig til hun kommer hjem igen - og forhåbentlig med føllebølle i mavsen.. Og bonus er at Morten(Firfod ejer) foreslog at hun bare blev kåret sammen med de andre firfødder hjemme hos dem her til september! Det sagde vi straks ja til - så nu er der slet ikke så meget at bekymre sig om længere... Ret fedt at de som er proff vil gøre det for os:) Nogle dejlige mennesker - med dejlige heste!!
Han synes hun var blevet rigtig flot - og det er sgu fedt at høre - og når jeg selv kigger på billederne så kan jeg kun give ham ret.. som han sagde "en rigtig sporty hest er hun blevet til"

Nå men det var bare det jeg ville sige - og så må jeg nok hellere gå i seng... skal jo snart blive student! Blir en travl men lækker sommer - jeg kan allerede mærke det:p

Sov godt til alle jer heste-venner derude i verden:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøøft..Glad & ked..?!
Kommentér på:
Snøøft..Glad & ked..?!

Annonce