{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig smed? :)
  • #2   16. apr 2011 ja, det er oss derfro jeg skriver det skal være en man ved er dygtig smiley

• #3   16. apr 2011 Hvorfor er det altid en BILLIG smed, der søges og aldrig en DYGTIG smed????

Det er som Mille skriver, et rigtig dårligt sted at spare....

• #4   16. apr 2011

De dygtige smede er IKKE billige :-)) det hænger jo ofte sammen? pris og faglighed?
    En smed der har stået mange år i lære? vil jo ikke arbejde til priser under de andre faglærte?.. Det vil vi andre jo heller ikke!!

• #5   16. apr 2011 Tja, jeg har nu en kanon god smed, som virkelig er ygtig til hestene, også føllene... han kan noget som går over min forstand, når det handler om hvordan man arbejder med hesten.. har aldrig haft problemer med hans arbejde, og har nu brugt ham i 4 år...
    og samtidig er han billig.. giver omkring 300 kr pr beskæring.. og han er selvfølgelig registreret beslagsmed.. dog køre han kun i herning/brande området..
    så skriver kun for at konsaterer at en smed sagtens kan være super god, uden at koste vanvittig meget..

• #8   16. apr 2011 Jeg gav 545,- med moms sidst jeg havde smed (hvilket var første gang), kun beskæring. Jeg ved ikke om det var billigt eller dyrt ?! jeg slog bare en smed op på nettet der boede i lokalområdet, Syntes også det er svært at vide hvem der er gode og dårlige smede, medmindre man høre noget fra andre.
    Så det er fint hvis man kan finde nogen der kan anbefale en smed, og jeg syntes også det er meget rart at vide prisen, så man har lidt at forholde sig til.

• #9   16. apr 2011 ligesom det gælder med biler, tøj osv... så er det IKKE altid pris og kvalitet hænger sammen.... fx har jeg haft en smed til 550 pr beskæring, som lavede et dicideret lorte arbejde, og var absolut ikke særlig hestekyndig....
    hvorimod NU.. betaler jeg 375 pr beskæring, af en registreret beslagsmed, som er yderst kompetent, og god til hestene..

Kommentér på:
billig smed? :)

Annonce