322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tak til HG'erne Tak til HG'erne

Jeg ville blot sige tak til de mange HG'ere der har været så super flink at lægge en kommentar hos Lukas på det sidste... Det har været rart smiley

Jeg er superglad for min lille dreng, og det varme at hørerat andre også kan se det er en skøn hest, tiltrods for at han er vanskelig...

Især fordi jeg engang fik en stor del af siden på nakken, fordi jeg spurgte om folk de ville beholde hesten hvis de havde haft ham...

Som nogen nok ved, så er han en hest med en KÆMPE personlighed. Han ved hvad han vil, og have rytter på var bestemt ikke en af de ting. Det endte bla. med at han røg ud af Næstvedvejen for fulde drøn med en sadel mellem benene.

På det tidspunkt skulle man være tre om at ligge sadel på ham. 2 til at holde ham fast og en til at prøve at spænde gjord på ham.

Jeg fik læst og påtalt med store bogstaver at hesten var livsfarlig og burde aflives, og det af flere brugere herinde fra. jeg fik af vide at min lille baby var sindsyg...

Til jer kan jeg kun sig HA... Lukas er her stadig... han har stadig en kæmpe personlighed. Men jeg lægger selv sadel på ham, longerer ham uden problemer og han NYDER det endda...

Han er nok en af de rareste heste i stalden til at sadle op, og han er i så godt humør.

Nu mangler vi bare rytteren. men taget i betragtning af at jeg for et år siden rendt panisk efter en hest på en stærkt trafikeret vej, som var røget gennem hegnet fordi den i sit "lettere hysterisk" anfald havde glemt at hegn ikke flytter sig, så er det et kæmpe skridt på vejen.

I næste uge begynder vi så på tilvæningen til at bære rytter. Vi har ikke travlt, for vi har to måneder til det smiley

Så der kommer også en kæmpe tak til de flinke mennesker som støttede, og var overbevist om at det bare var en forvirret hest jeg havde mig... han skulle bare have tid, og det har han fået smiley

Så tak til alle de flinke mennesker herinde smiley

Camilse og Looksen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak til HG'erne
  • #1   18. jun 2006 smiley RIGTIG søøødt og pænt af dig at skrive dette indlæg, sys jeg...

Ja,, men må sige i er kommet laangt.. smiley Dette tilfælde her sys jeg beviser at man kan alt med sin hest, hvis man blot gir' den, den tid det tager for den at lære og forstå hvad det egentlig er der sker.. smiley

Jaa,, jeg sys jo bare han er MEGA dejlig og Sindsyg smuk... ..

• #2   18. jun 2006 Det er godt at det er begyndt at gå fremad for jer ! ja, alt tager sin tid !

sådan var det også med Glatty..Den har altid stået påmit arbejde(stutteri) og aldrig været andre steder. den har ALTID været meget vild! og lige da jeg fik den hjem var den sindsyg og min mor blev ved med at sige: 'Vi afleverer den tilbage, Lise!' men jeg blev også ved at holde fast i at det nok skulle gå! og vupti .. I dag er den som et lille lam! Ingen havde nogensinde troet at den skulleforandre sig sådan !

held og lykke med Lukas (:

• #3   18. jun 2006 Jeg sys bare du skal have (Y) ' for dit arbejde , og det er flto du er blevet ved . han er en dejlig og yderst smuk hest . og bedre bliver det jo ikke når du er KANON god til at tage billeder !

• #4   18. jun 2006 Jaah,dine billeder er VILDT gode smiley

• #5   18. jun 2006 Nå.... en sød historie.

Og ja det er helt rigtigt, man skal bare give dem tid.

Jeg har en som var på helt samme måde, Sugar (se min profil). Men hun er bare en helt helt anden nu.

Jeg har også en Fantazy, som man slet slet ikke kunne komme i nærheden af da vi købte hende for 3 år siden. Efter hånden kunne vi, som hun kendte, komme hænd til hende. Men lige så snart der kom nogle hun ikke kendte, var der bare ingen der kunne komme i nærheden af hende.
    Men nu har hun virkelig ændret sig og hun kommer lige så snart hun se mennesker, så skal der nusses. smiley

Er rigtig glad for at det går så godt med ham. Og det er altså virkelig strengt at folk kalder ham "sindssyg", det er der sku' ingen hest der er. Der findes kun dårlige oplevelser, og erfaringer, som man så skal hjælpe hesten med at ændre på.

Katrine

Kommentér på:
Tak til HG'erne

Annonce