{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.121 visninger | Oprettet:

Længde stigremme {{forumTopicSubject}}

Ahh er ved at blive vandvittige over stigremme smiley havde et par (fulgte med tidligere sadel) i str junior.. jo tak i nederste hul havde jeg jockey bøjler.. byttede dem så herinde til nogle i ekstra længde som jeg har brugt længe..
Men men de er ultra lange og jeg har dem i næst inderste hul, så de kan ikke sættes nok op til at passe parten..
Samtidigt er de meget tykke i læderet og da min nuværende sadel er beregnet til webbers, ja så gav det lidt problemer fordi det er meget besværligt at ændre længden mens salden bruges, ja i det hele taget..
Så bestilte webbers i dame str.. men men, i nederste hul, ja der føler jeg at jeg nærmest har springbøjler.. mine knæ er på vej ud over knæ puderne og jeg får ondt i anklerne fordi jeg sidder forkert smiley
Men forstår ikke, hvorfor er de så korte.. burde junior ikke være til teenagere og dame til alle voksne af hunkøn ?? jeg mener kunne forstå hvis jeg var 185 cm, men jeg er 168 cm og har alm måske lidt lange ben (i forhold til højde) så burde da kunne ride i alm dame stig remme..
Andre med samme problem ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Længde stigremme
Kommentér på:
Længde stigremme

Annonce