735 visninger
|
Oprettet:
Nanna - Harpun og Faika <3
18. jan 2008 Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
18. jan 2008 Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
øv, øv, øv dårlig dag {{forumTopicSubject}}
Min ellers så fantastiske hest som springer som en drøm, og så sent som i fredags sprang vi 150 sammen. Men i dag var han simpelthen så træls og tabte mig 2 gange ned i et spring
Andre der har haft en dårlig dag?
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Har også haft en lortedag i skolen, men er simpelthen så ligeglad med skolen i øjeblikket at det ikke er det der har ødelagt min dag.
Min hest er bare mit store lyspunkt i øjeblikket, så rigtig træls at det så ikke går godt
apr 2007
Følger: 106 Følgere: 120 Heste: 9 Emner: 64 Svar: 427
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 1.509
Min elles så letridelige hest ville slet ikke være på banen i går, først kunne jeg ikke få ham ind på banen, da vi så var kommet ind på banen, gjorder han ikke andet end at forsøge at løbe ud igen
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Jeg kan godt se, at det er irriterende, men jeg synes I skal være glade for, at jeres heste er sunde og raske, og at i kan ride dem, og at i har så mange opture. Der er så mange der har skadede heste, heste der har værer syge i en lang periode, eller skal aflives.
Min egen er skadet, har været det 4 måneder nu, og jeg kommer ikke til at ride ham før om et år, hvis altså dyrlægen siger, at han overhovedet kan rides på. Han har gået på sygefold alene i 3 måneder nu, og hans personlighed er fuldstændig ændret; fra at være sød og dejlig, rolig og nem at arbejde med, til at bide, nappe, være på tværs HVER DAG, og jeg kan ikke længere gå ture med ham fordi han er så fuldt med energi at han går fuldstændig amok, springer rundt, bukker, stejler osv., og der er intet jeg kan gøre for at berolige ham.
Det er satme til at blive deprimeret over nogle gange. Han opførsel er vel hvad man kan forvente af en ung hest, og andre siger, at jeg ikke skal tage det så tungt. Men når jeg nu ved, hvordan han var engang, så er det virkelig svært at se på den udvikling han gennemgår.
... for ikke at tale om min veninde, hvis hest for et lille halvt års tid siden ENDELIG kom sig efter en skadesperiode på 9 måneder. Kort efter hesten kom sig, styrter hun og får hjernerystelse. Så det det godt i lidt tid, og nu er hesten så gået i hegnet og har fået en dobbelt kodeledsforvridning, og hans fremtid er IGEN usikker.
For os begge, er der ens, at det er vores første hest, så vi skummer selvfølgelig lidt over, at det skal ske for os, når vi nu endelig, langt om længe, har tid og råd til at udleve drømmen.
Så husk nu, at det altid kan blive værre. Og når I har så mange gode dage, så fokusér lidt mere på det.
apr 2007
Følger: 106 Følgere: 120 Heste: 9 Emner: 64 Svar: 427
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Selvfølgelig er jeg glad for at mine heste er raske, og jeg elsker dem jo stadig uendeligt højt selvom vi har haft en dårlig dag, de heste er hele mit liv.. Det er bare rigtig træls når det eller lige gik så godt, at min hest som plejede at elske at springe, pludselig fuldstændig har mistet lysten og modet
Føler også med jer der står med en skadet hest, har selv haft skadede og meget syge heste og ved hvordan det er, og selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med at have en dårlig dag med ridningen..
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 1.509
Først vil jeg sige at jeg godt forstår dig
Men der har været rigtig mange problemer med min hest (MEGET lang historie). Og når det ødelægger næste dag for mig er det fordi jeg bliver så bange for at det ikke kun er en "engangsforestilling", men at han falder helt tilbage igen. For så har jeg nemlig heller ingen brugshest mere, men har en hest som er livsfarlig for ham selv og for mig
øv, øv, øv dårlig dag