{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Altid uheldig :( {{forumTopicSubject}}

Ja, Hej HG'er..

Sidder her og er virkelig ved at være træt af at havde hest.. Ikke i det betyder jeg sælger min hest for kan ikke undvære hende, men ja jeg er bare altid uheldig..

Har den skønne DV hoppe, som jeg købte maj 2010, lækker sag og hun gik igennem handlesundersøgelse, dog sagde de hun var lidt skæv i hoften og det ingen betydning vil havde for hendes brug i ridning. Fik hende hjem, og vi havde godt nok vores kamp i starten og var ved at sælge hende igen, hun stoppede heldigvis og det gik fint smiley
Nu der gået 1 år og syntes bare ikke vi rykkede os.. så ringede rundt til forskellige for at får hende tjekket, og Jeps..

Hun er så skæv i hoften at hun ikke kan for sat muskler bagtil, og derfor er det jo svært at udvikle sig smiley så nu prøver vi med en masse genoptræning fra bunden af, skridte for hånd en mdr, for at bygge muskler op, samtid med kiropraktor kommer på hende for at få det rettet på..
De siger alle hun nok skal blive god ridning hest.. men det tager sin tid smiley

Ja føler mig bare uheldig, min tidligere hest fik KS, samt seneskade der gjort at han ikke kunne bruges som optimal ridehest så derfor hygger han sig på fyn som selvskabshest og nogle små rolig ture..

Havde denne gang virkelig håbede jeg havde fået den rigtigt hest, og både spring og dressur træner siger den kan blive fin.. Nu gå der bare længe før vi kommer igang med noget som helst smiley

Ja undskyld den blev lidt lang, men ja jeg er bare rigtigt ked af det for tiden, og skulle bare ud med det..

I må have en god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altid uheldig :(
  • #2   5. apr 2011 Tak :') Håber bare den gå hurtigt og vi kan komme igang igen, og at den kan holde til det.

  • #3   5. apr 2011 Puha, kan altså virkelig godt forstå dig og sætte mig ind i din situation. Ikke at det er nogen trøst for dig, men føler mig lige så uheldig.
    Jeg fik aflivet min anden hest o juni sidste år, så fandt jeg mig en dejlig hoppe, som jeg fik i januar måned. Hun startede med at smide mig af to gange, så jeg blev lidt bange for hende. da vi så kom igang igen skulle hun stå to uger pga. en skade og nu har dyrlægen konstateret, at hun har fået hanetrit (vi havde det på fornemmelsen inden dyrlæge konstaterede det, men godt at have dyrlægens ord for det), hvilket jo ikke gør hesten ubrugelig, men da jeg skal bruge hende til dressur, er det ikke så smart, at hun ikke går helt ens bagtil.
    Så tror mig, kan så godt sætte mig ind i din ret trælse situation.


  • #4   5. apr 2011 Jeg kan fint sætte mig ind i din situation, min lille søster og jeg har også skiftede hest,

    min gamle hest fik noget i forbene som gjode han kan kun kunne bruges til selvskabs hest og små ture en gang i mellem og for 2 måneder blev min lille søsters lækker DV hoppe aflivet pga noget i forbene også smiley vi har også virkelig været uheldige hele tiden, og det var rigtigt hårdt med min lille søsters hest da det varet over 2 år næsten smiley men så fik jeg ny hest i agust en dejlig ung hest. men der har delme også været rigtigt meget med ham syns jeg ikke noget over avorligt, men så blevn den øm sålet og så kom den til skade på folden og ovs, men nu går det godt frem af og han skal i videre ridning fra mandag af. men du skal holde modet oppe og hele tiden tænke på at i nok skal blive rigtige fine en dag smiley vi holdet modet oppe og det er vi kune glade for vi har gjodt hele vejen selv om det var så trist med min søsters dejlige dv hoppe, smiley og vi holder stadig modet oppe smiley


Kommentér på:
Altid uheldig :(

Annonce