{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part
  • #1   4. apr 2011 Det burde ikke være så svært, der er da mange der står med heste de ikke har tid til som de ikke kan sælge pga markedet.. Bare bliv ved med at lede, det kommer nok smiley

• #2   4. apr 2011 en skam du bor i esbjerg.. jeg søger en part til min store dreng i herborg (ved skjern). og jeg kræver ikke meget af rytteren, andet end man er god ved ham og er ansvarsbevist....

• #3   4. apr 2011 Jeg syntes så det er svært at finde en der vil ride min hest. Folk er nok bare kræsene.

• #4   4. apr 2011 Anita..Nej kan forestille mig at det ikke er let at få en part til en hest man ikke kan ride på...Men er det ikke lidt forståeligt nok, der er jo ikke meget ved "bare" at komme ud og strigle heste. Ikke at det vigtigste for mig er at komme ud og ride, jeg nyder bestemt også at nusse om heste, men en ridetur engang imellem er nu dejligt :-)..Men håber da du finder en til at hjælpe dig.

• #5   4. apr 2011 Uha, jeg havde såå svært ved at finde part.
    Var ude og prøve 2 ponyer, men de var bare så svære at ride, helt umulige.
    Men så endelig fandt jeg en part, og det går så godt.
    Men det er sådan noget med at man skriver også får man sådan et svar "har fundet part" også tænker man bare at det er umuligt.
    Men du skal bare holde håbet op, og finde den helt perfekte part!
    Det gjorde jeg, og nu har jeg den bedste part jeg kunne forestille for mig. smiley

• #6   4. apr 2011 Naja..Ja det er da ærgeligt, Skjern er lige et godt stykke væk.

Google is your name..Kan godt forestille mig at det ikke kun er hesteejerne der er kræsne med hvem der rider hesten, men også dem der søger en at ride på.

• #7   4. apr 2011 Der er rigtig mange der tilbyder parter for tiden.
    Jeg havde kun annoncen oppe i godt to uger, før jeg fik svar. smiley
    Tror bare du skal lede videre, for der skal nok komme noget på et tidspunkt.

Hvor leder du henne? Hvilke hjemmesider?

• #8   4. apr 2011 CTS...Jeg søger herinde og på hestenettet... Men der er ikke lige nogle der søger, der passer til mine få krav, så som at jeg ikke vil bruge en masse transport tid i bus for at komme dertil og at jeg ikke vil give 500 kr for at have en part 1-2 gange i ugen...Kan godt være at jeg er for krævende med de krav jeg har.. Jeg må bare væbne mig med tålmodighed

• #9   4. apr 2011 Jeg kigger også lidt og synes der er utrolig mange der søger 1-2 gange om ugen hygge ryttere smiley

• #10   4. apr 2011 Afroditte..Ja der er mange der mangler part til deres hest, men det nytter jo ikke nopget når de ikke står i nærheden af Esbjerg. Vi søger jo i forskellige dele af Danmark smiley

• #11   4. apr 2011 Tror ikke der er mange der vil have en part der ikke betaler noget. smiley
    - og mange udregner det sådan at man betaler for opstaldningen de dage man er der. så du skal nok gå efter opstaldningssteder/rideskoler hvor det ikke er dyrt at have hest.

Har du prøvet at hænge sedler op på rideskoler osv?

• #12   4. apr 2011 CTS...Jeg siger heller ikke at jeg ikke vil give noget, men jeg vil bare ikke give 500 kr for at ride 1-2 gange i ugen...Men nu er det sådan at jeg har redet en del heste, hvor jeg ikke har givet noget for det, for det har været en hjælp for ejeren at der er en der vil hjælpe med at passe hesten. Men den diskution om hvor vidt man skal betale for part og hvor megt, skal vi ikke ind på, det er ikke det jeg er interesseret i.
    I og med at det er en hyggepart jeg søger, er det heller ikke ligefrem de dyre ridesteder jeg går efter...

• #13   4. apr 2011 Jeg har svært ved at finde en part for tiden, jeg har søgt længe, men har ikke fundet nogle, og har alligevel et rimeligt udvalg af racer og størrelser...
    Tror folk er mega kræsne, de tror man bare kan få en top hest til ingen penge, men der er altser udgifter ved heste, og de bliver større af at blive brugt (sko, slid på udstyr, mere foder, større chancer for dyrlæge besøg), hvilket man jo som "udlejer" gerne vil have dækket ind... men hvis man ikke er kræsen, kan jeg ikke forstå du har svært ved at finde en part, for syntes mange søger alle steder lige for tiden smiley

• #14   4. apr 2011 Mia..Jeg er ikke kræsen med hilken hest der er, bare jeg kan komme ud og nusse med den og ride lidt hyggedressur og en tur er jeg tilfreds, jeg skal ikke have en stævnehest, men det er bare ikke let at finde og kan se at vi er 4-5 ryttere der søger hest her i Esbjerg, så der er bare mangel på heste her i området :-).

• #15   4. apr 2011 Jeg var så heldig at finde en part, havde ingen krav til hesten, man kan jo altid udvikle hesten. Jeg betaler dog 750 for det. Men er lige blevet tilbudt en part på en ung ponyhingst som står på fredericia rideklub, gratis. Så det er meget forskelligt om folk vil have man betaler eller ej

• #16   4. apr 2011 Ja jeg har det modsatte problem af dig, jeg kan ikke finde en der har tid til at komme og nusse og hjælpe med vores heste..men det er nok pga at det ikke er rideheste og at den nærmeste bus holder ca 5 km der fra.

• #17   4. apr 2011 Lene..Ja det er nok ikke de beste odds for at finde en til at komme og passe dine heste...

• #18   2. jul 2011 Må indrømme at jeg har stået på den anden side OFTE og har haft meget svært ved at finde engagerede ryttere til at ride min hest i esbjerg:)
    kan kun anbefale at oprette en annonce hvis man mangler en hest at ride og så ellers kigge rundt både herinde og på HN smiley
    VH Maria

Kommentér på:
Part

Annonce