{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

ingen ridning {{forumTopicSubject}}

Øv øv.. forleden bragte jeg et indlæg om at det gik fremad med neilons..
Men nej, igår da dyrlægen kom så hans sår slemt ud igen, og der skulle et dræn i(staves?).
Så her i morges kom hun, og lavede et hul i benet, så nu render han rundt med en slange igennem to huller i hans bagben.. Snøft.. smiley Han skal også på noget ekstra stærkt antibiotika fordi at det almindelig ingen effekt har... smiley Øv!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen ridning
  • #1   14. jun 2006 Hjælper det så ? s:

Håber han stakkels ben får det godt igen !1
    held og lykke " (:

• #2   14. jun 2006 god bedring.. lyder lidt vildt!

• #3   14. jun 2006 ih hvor nedern.. min går os med et sår foran på kodeledet(venstre forben).. det var rimelig dybt men det ser ud til at det er begyndt at hele nu.. og hun halter ikke.. så jeg må skridte på hende.. det er så træls når de slår sig og det er over i det mere alvorlige.. jeg blev noget forskrækket da jeg så det blødte så voldsomt.. jeg så nemlig ikke at hun slog sig.. hun skulle bare li stå og vente på en af de andre piger kom og så skulle hestene ned på engen.. to andre var allerede gået, så hun var jo utilfred med at hun ik kom med der.. så hun stod og skrabte hysterisk.. da jeg havde skældt hende ud flere gange og hun ik gad stå ordentligt, fik hun et klap i måsen.. ik noget der gør ondt.. men hun fik et chok og der har hun så slået sig i det øjeblik.. på en eller anden måde..
    men det er jo ikke så slemt som det din er udefor.. men det minder mig bare på hvor hurtigt der kan ske noget..
    håber det kommer til at gå godt med din smiley
    jeg har heldigvis aldrig været ude for noget så alvorligt med min smiley
    håber heller ik der kommer noget nu hvor hun er ved at være en lidt ældre hest..

• #4   14. jun 2006 det væreste er nok at dyrlægen er lidt bange for at der er kommet en samling af betændelse og væske rundt omkring senen.. og hvis det er tilfældet var oddsene dårlige for helbredelse... Men så burde han være mere halt end han er...

Kommentér på:
ingen ridning

Annonce