31. okt 2004 Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.021
Dressurkursus - SUPER oplevelse :o) {{forumTopicSubject}}
Kan slet ikke få armene ned efter denne weekends dressurkursus :o)
Lige pt må jeg ikke selv ride pga sygdom, så har 2. piloten på hårdt arbejde med Lillehesten :o) Hun har redet hesten i 3½ måned - og det har været 3½ hårde måneder for rytteren :o) Min hest er en rigtig dame, som kræver sin rytter - hun kræver en konsekvent, men blød rytter og det tager lang tid at spore sig ind på hende og få oprettet den tillid og det samarbejde der skal til for at hun spiller med :o)
Så hvor var det FEDT denne weekend at opleve, hvordan "klaveret begyndte at spille på alle tangenter" og tingene ENDELIGT begyndte at gå op i en højere enhed :o) Min rytter knokler virkeligt for at gøre både jeg og mine træner stolte og tilfredse - og hun har simpelthen bare gjort så store fremskridt over de seneste 3 kurser :o)
Er så stolt og glad - og måtte bare lige dele glæden med jer :o) Hver en krone jeg har givet ud på de kurser har virkeligt været det hele værd - for nu begynder hestens kapacitet virkeligt at vise sig :o)
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
Det er så lækkert når ens arbejde og kræfter giver resultater!
Håber det må blive ved :)!
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.021
Er helt sikker på den gode fremgang fortsætter - de har virkeligt fået et godt tag om min store dame :o)
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
Det lyder da bare dejligt :)!
Dressurkursus - SUPER oplevelse :o)