100 velkomst stemmer {{forumTopicSubject}}
Hej igen
Lina L spørger
Hvornår er man begyndt på at man skal have 100 stemmer for at komme ind på hestegalleriet?? Jeg personligt synes det er lidt vildt...
Hel enig. På mig virker det lidt "loge" agtig , altså at skulle inviteres for at være med - det må da også give en vældig lang venteliste på at komme ind , så lang måske at man bliver helt glemt hvis man ryger om på side 2 på ventelisten.
Hvorfor det er ændret fra 50 til 100 kan man jo spørge sig selv om - når hestegalleriet ikke har besværet sig med at give en begrundelse.
Jeg har en tanke og hvis den er rigtig aå kan vi - eller nogen ihvertfald - takke sig selv:
Mia J skrev i sit indlæg om falske heste og jeg citerer:
"... at jeg få et lille stykke tid skrev til hestegalleriet med et forslag om hvordan det kunne undgås"
Hun "glemte" bare at fortælle os andre havd forslaget gik ud på. Man kunne måske mistænke at det var et forslag om 100 velkomster så "spionerne" havde nemmere ved at nå igennem hele "hesteriet" på internettet indrn en hest blev optaget.
bare en tanke....
kærlig hilsen bent
(link fjernet)
http://www.752.dk
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Hvis det rigtigt - hvor er diskusionen om de 100 så kommet fra
bent
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Signe
Følger: 1 Følgere: 159163 Emner: 80 Svar: 457
Med venlig hilsen
HesteGalleri.dk
feb 2004
Det var da rart at høre , men hvad var dit forslag
kærlig hilsen bent
feb 2004
Jeg er helt enig med dig i at vi skal prøve at undgå den dårlige stemning - jeg synes nu ikke jeg er med til at puste den op.
Men det kan sagtens være at jeg er alt for gammel til forstå hvad der rører sig blandt teenagerpiger hvad jalousi og misundelse angår.
Det jeg indimellem bare prøver at sige er :
At leve på en løgn - det være sig med et "stjålet" hestebillede eller noget helt andet - burde vel egentlig være noget man skulle have ondt af, ikke noget man nødvendigvis behøvede at harcelere over, det er jo næsten som at sparke til een der i forvejen ligger ned.
Jeg ved af bitter erfaring hvor svært det kan være for en pige på 15, der gerne vil være in, men måske ikke har forældre der altid lige har råd til at købe alt det der er nødvendig for at hun kan have noget der kan måle sig med de andres og være stolt af.
Jeg er selv på suplerende bistandshjælp efter en blodprop for 18 md siden, De tre heste jeg har har kostet mig ialt 7.000 kr at købe over de 10 år vi har haft med heste at gøre. Vi bor til leje på en nedlagt landejendom, så vi har heller ingen udgifter til opstaldning og græsning,
Jeg blander selv det kraftfoder hestene får (2,40 kr/kg) og så køber vi extra halm og hø hos en bondemand (5/10 kr/balle) så nej jeg har absolut ingen glorie at pudse.
Vi mangler ikke noget som man ikke ligesågodt kan undvære , men glorien den har jeg ikke fundet endnu.
kærlig hilsen bent
feb 2004
Du er da godt nok hurtigere end mig til at skrive dine indlæg ,
Men det forslag du havde der var da slet ikke så dårligt,
Jeg ved ikke om det med pair med navn var nødvendig, men et helt naturligt billede hvor man presenterer sin hest det ville da være rigtig godt
kærlig hilsen bent
100 velkomst stemmer