Challenge Cup 1´ste semifinale klar {{forumTopicSubject}}
Så er den første semifinale klar til at løbe af stabelen
følgende 7 heste har kvalificeret sig gennem indledende runder, mellemrunder og kvartfinaler:
Simones Blanding af racer Oberstinden
Natachas Islænder Alda Frá Ytra-Vallholti
Nadias Araber Westopan ox 3804
Michaels Traver Don Vibe
Pias Fjordhest Hannibal Skellerød
Kristinas Blanding af racer Krusia Speedy
Anns Miniature Temptation
Semifinalen finder sted på : www.752.dk/S1.htm
Kvalififikationen til den anden semifinale er ikke helt klar endnu, men jeg forventer at den er klar i løbet af weekenden.
Hver af ovennævnte heste vil få besked på deres profil
PS Jeg vil lige indskyde at alle Simones 4 heste havde kvalificeret sig fra hver sin kvartfinale , men da hendes heste jo ikke kan dyste mod hinanden , har jeg valgt den ene til 1´ste semifinale og Simone vælger selv den anden der skal deltage i 2´den semifinale - Jeg valgte ud fra resultaterne Oberstinden fremfor Mistral , Simones valg står mellem fjordhestene Sitta og Fleur - hun overvejer vist stadig..
Til sidst vil jeg gerne opfordre alle på hestegalleriet til at følge med i afstemningen og afgive deres stemmer i de to semifinaler, det er virkelig "cremen af cremen" inden for HG´s heste der er nået så langt og de fortjener alle de stemmer der kan nås på de 7 dage en udfordring varer.
Kærlig hilsen Bent
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Der kommer besked her i forum når tilmeldingen starter
KH bent
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
feb 2004
Når man klikker på de enkelte hestes billeder kommer der en pop up med en fejlmelding - det gør der ihvertfald på min computer - man skal bare klikke nej på pop upen så kommer man ind på hestens profil som sædvanlig .
KH bent
feb 2004
Nu får vi se.
KH bent
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Tænkte på.. Nu nur der engang kommer en NY omgang af Ch cup. (heste) Må alle så godt være med.? Altså os dem der har været med før, eller er det kun dem som ikke har prøvet.? - Bare hvis alle må være med, vil jeg da geren igen..
feb 2004
Jo alle må være med igen også dem der vinder i den første omgang af Challenge Cup
Men det er ikke sikkert at der blive en stor flot pokal til vinderen , - som denne gang ;>)
KH bent
feb 2004
:
(link fjernet)
KH bent
Challenge Cup 1´ste semifinale klar