{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Challenge Cup 1´ste semifinale klar {{forumTopicSubject}}

Så er den første semifinale klar til at løbe af stabelen

følgende 7 heste har kvalificeret sig gennem indledende runder, mellemrunder og kvartfinaler:

Simones Blanding af racer Oberstinden
Natachas Islænder Alda Frá Ytra-Vallholti
Nadias Araber Westopan ox 3804
Michaels Traver Don Vibe
Pias Fjordhest Hannibal Skellerød
Kristinas Blanding af racer Krusia Speedy
Anns Miniature Temptation

Semifinalen finder sted på : www.752.dk/S1.htm

Kvalififikationen til den anden semifinale er ikke helt klar endnu, men jeg forventer at den er klar i løbet af weekenden.

Hver af ovennævnte heste vil få besked på deres profil

PS Jeg vil lige indskyde at alle Simones 4 heste havde kvalificeret sig fra hver sin kvartfinale , men da hendes heste jo ikke kan dyste mod hinanden , har jeg valgt den ene til 1´ste semifinale og Simone vælger selv den anden der skal deltage i 2´den semifinale - Jeg valgte ud fra resultaterne Oberstinden fremfor Mistral , Simones valg står mellem fjordhestene Sitta og Fleur - hun overvejer vist stadig..

Til sidst vil jeg gerne opfordre alle på hestegalleriet til at følge med i afstemningen og afgive deres stemmer i de to semifinaler, det er virkelig "cremen af cremen" inden for HG´s heste der er nået så langt og de fortjener alle de stemmer der kan nås på de 7 dage en udfordring varer.

Kærlig hilsen Bent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Challenge Cup 1´ste semifinale klar
  • #1   27. jul 2004 Ja her efter skoleferien eller i hvertfald i løbet af August starter jeg en hel ny omgang Challenge Cup , her kan alle være med igen,

Der kommer besked her i forum når tilmeldingen starter

KH bent

• #2   27. jul 2004 jeg vil også rigtig gerne være med næste gang...!

• #3   27. jul 2004 Der er opstået en lille fejl på min hjemmeside som jeg ikke kan finde årsagen til:

Når man klikker på de enkelte hestes billeder kommer der en pop up med en fejlmelding - det gør der ihvertfald på min computer - man skal bare klikke nej på pop upen så kommer man ind på hestens profil som sædvanlig .

KH bent

• #4   27. jul 2004 Det der med hundene ved jeg ikke rigtigt, jeg overvejer at køre en finale mellem de bedste i de tre runder der er igang - derefter må vi se om jeg kan finde motivationen - der har været for mange tilmeldte - som enten ikke gad være aktive og også nogen som slettede deres hunde igen efter at runderne var startet.

Nu får vi se.

KH bent

• #5   27. jul 2004 HeY Bent..
    Tænkte på.. Nu nur der engang kommer en NY omgang af Ch cup. (heste) Må alle så godt være med.? Altså os dem der har været med før, eller er det kun dem som ikke har prøvet.? smiley - Bare hvis alle må være med, vil jeg da geren igen.. smiley

• #6   27. jul 2004 Hej Pia og Camilla

Jo alle må være med igen også dem der vinder i den første omgang af Challenge Cup

Men det er ikke sikkert at der blive en stor flot pokal til vinderen , - som denne gang ;>)

KH bent

• #7   27. jul 2004 I kan se den pokal jeg omtalte på

:

(link fjernet)

KH bent

Kommentér på:
Challenge Cup 1´ste semifinale klar

Annonce