{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur eller sprining...
  • #1   5. jun 2006 Da jeg var yngre kunne jeg allerbedst lide spring fart over feltet.. hihi.. men da Trolle ikke gad springe gik jeg over til dressuren så jeg er lidt til begge dele og det er jeg nu meget glad for for hvis jeg en dag falder pladask for er hest skal det jo ikke være afgørende om den er til dressur eller spring..

• #2   5. jun 2006 Kan bedst lide dressur.

• #3   5. jun 2006 Uha. Jeg er nok kommende Millitary rytter, for jeg ved nemlig ikke hvad jeg bedst kan lide.

Jeg elsker dressuren, fordi den er begyndt at lykkedes for mig, og jeg elsker fornemmelse af, når man sammen med hesten har lært at gøre noget nyt, og når man endelig opnår perfektion med en øvelse.

Samtidig er springning helt vildt sjovt, og jeg er begyndt at få mod på de større forhindringer! Og springningen er en skøn afveksling fra dressuren.

Og til allersidst er springning i naturen så fedt, og noget af det bedste jeg ved er at galoppere (jorde) over en mark, men samtidig have fornemmelse af fuld kontrol.

Ja, jeg tror squ jeg ender som millitary rytter. Og nu har jeg jo også købt hesten som har stamtavlen og potenialet til det:D

Ellers fed debat!

Knus Ansén og pruhesterne!

• #4   5. jun 2006 Dressur..
    Det er måske også fordi jeg ikke er til det helt vilde smiley

• #5   5. jun 2006 Helt klart dressur. Jeg kan bare godt lde at ride det!!!!!

• #6   5. jun 2006 da jeg var mindre syntes jeg det var vildt skægt at springe, o0g dressur kedede mig , det skulle bare være "vildt" men nu er jeg meste til dressur da jeg syntes det er flot , og når man har lidt forstand påp det kan man sagtens følge med i dressurstævner og hesten går godt eller dårligt, eller om volten er for stor eller lille osv.

Jeg er til dressur !

• #7   5. jun 2006 jeg kan best lide spring ved ikkke helt hvorfor

• #8   5. jun 2006 Line W det næsten det samme med mig..=)

• #9   5. jun 2006 jeg er 100% dressur rytter selv på en tur i skoven kan det godt gå over til dressur.. har engang oplevet at en veninde tog tøjlen over på hovedet a min hest også hvade hun den som hånd hest.. af den simple grund at jeg red min hest i holdning under en tur.. og det var hun vildt lidt træt af.. hehe..

• #10   5. jun 2006 * vist

• #11   5. jun 2006 Dressur er sjovt når man får det til og kommer op på LA + nivå! Men er mest til spring.. men har erfaret at man gør det meget bedre i spring når man også kan ride sin hest rigtigt i dressuren!
    Tiril R

• #12   5. jun 2006 Hmm , tror at jeg gerne vil være Millitary rytter,

Da jeg startede med at gå stævner var det mest dressur der intresserede mig .
    Jeg kunne godt tænke at være STOR Dressur rytter , men da dressur efter håden begyndte at kede mig , ville jeg være spring rytter.
    Jeg syndes at spring var langt sjovere end dressur , gør jeg stadig .;P
    Nu har jeg både prøvet at være dressur og spring rytter ville jeg gerne være Millitary rytter .
    Jeg tror det kunne være vildt spændene at være Millitary rytter .. Så det er mit stor mål , men jeg vil nok gå Spring og lidt Dressur lidt endnu (;

• #13   5. jun 2006 Jeg er til dressur.
    Jeg synes det ser meget godt ud, og jeg har også selv to dressur heste..

Springningen er da også meget sjovt at kigge på .. Og det er slf. også sjovt at springe , men har ikke rigtig haft muligheden for springstævner , med den pony jeg har nu såååé .. (: (:

-Til gængeld er jeg også LIDT intrreseret indenfor galop. Min pony (Silke) løber pokkers stærkt, og er ikke lgie dressur ponyen, (men bruger hende alligevel til dressur) , spring er hun heller ikke til, da hendes øjne er ved at falde ud , når hun ser et spring s: .. Men hun elsker at løbe! og gør det med glæde !!! .. Hvis hun var blevet trænet til det i den tid jeg har haft hende, ville hun nok blive en okay, galoppony (:(: <33

• #14   5. jun 2006 Jeg kan godt li begge dele . Men jeg kan nok bedst li at springe . Syntes det er rigtig sjovt . For kan godt li fart osv smiley

• #15   5. jun 2006 kan bedst li dressur men springer heller ikk endnu (;

• #17   5. jun 2006 jeg er til begge dele. men nok mest dressur. har både en spring og en dressur hyp, men ser mest spring, men hvis jeg ser dressur er det hvis jeg har set en vildt lækker hyp på opvarmnings banen eller nogle jeg kender. eller selvføldig hvis jeg er skriver i dressur ser jeg det også

• #18   6. jun 2006 Da jeg havde moonbeam, sprang jeg og ville være spring rytter. nu er det klart DRESSUR. smiley

• #19   6. jun 2006 Jeg kan bedst lide at springe.
    Dressur er lidt for kedeligt synes jeg.

Kommentér på:
Dressur eller sprining...

Annonce