forklaring omkring gaby!!!! {{forumTopicSubject}}
hvis ikke du kender gaby så læs det lige aligevel
for måske kandu hjælpe
jeg ved at der har været en hel masse bøvl omkring gaby og at der er mange der er sure over det men nu skal i få en forklaring:
Det hele startede med at gaby var min yndlings hest på min rideskole.... så jeg satte hinde ind.... men så havde jeg glæmt at spørge om lov for det var jo ikke min hest.
og så spurte en anden pige line ejeren for mig men problemet var at line også godt ku lide hinde.... så hun spurte om hun måtte oprette hinde for mig og sagde at vi begge kune oprette hinde men det var der ikke rigtig nogen der syntes om her inde så jeg slettede hinde og ladte line have hinde inde....... men så blev line af en eller anden grund sur og slettede hinde og så sagde min bedste veninde da vi snakkede om det over msn at så kunne jeg da bare oprette hinde og nu er hun inde....
jeg ved ikke helt om jeg måske skule slette hinde og så bare sige at hvis hun skal ind så bland mig uden om!
men jeg er erligtalt lidt forviret og ku godt tinke mig at vide:
hvad skal jeg gøre??
mar 2004
Følger: 85 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 19 Svar: 100
Man skal svare ja til at det er ens egen hest man opretter. Hvis alle gerne vil oprette en hest de engang har klappet og syntes er pæn, så bliver det jo noget værre rod.
Jeg forstår godt du gerne vil have en hest oprettet, men man må kun oprette sin egne hest.
Det var min mening.
hilsen
Anita
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 98 Svar: 660
maj 2004
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
jun 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 33 Svar: 294
forklaring omkring gaby!!!!